Onderwerp: Nice 2011?
Hallo
Het virus heeft me weer behoorlijk te pakken. Zal wel door de nieuwe fiets komen.
Ik zit net de site van Nice te bekijken en eigenlijk bevalt alles me daar wel. Zwemmen in zee (ben al niet zo'n "drijver" dus dat zout gaat mooi helpen, tenzij we dan ook die golven van 6 meter hebben zoals 2 weken geleden :-)), één grote ronde fietsen door de (wellicht) mooiste regio van Frankrijk, 4x 10,5km op de boulevard, heerlijk.
Uiteraard is niet alles zonneschijn, want er wordt flink geklommen tijdens het fietsen. Op de site geven ze voor de winnaar een richttijd van 8.30 aan. Normaal, op vlak parcours, wordt er, d8 ik, rond of onder de 8 uur gelopen. Als een topper dus al (ruim) een half uur verliest, wat verliest de recreant dan ongeveer?
Uiteraard is finishen daar het eerste wat telt, maar je wilt je toch ergens op richten. Wie heeft er vergelijkingsmateriaal? Wie heeft bijvoorbeeld EN Almere En Nice al eens gedaan?
Ik loop zelf gemiddeld rond de 11 uur in Almere en verwacht dat ik in Nice dan tussen de 12 en 12.30 moet kunnen finishen. Ik heb wellicht het voordeel dat ik constant in (bijna) dezelfde omgeving train.
Ik hoor graag van jullie
A+