Kaatje schreef:Voetballen is gewoon niet goed voor je...ik geef conditietraining aan een groepje klimmers en iedereen raakt steeds geblesseerd als ze weer met de flat een potje voetbal hebben gespeeld (eh, veel sporten in 1 zin, volg je het nog?), met degenen die wel serieus bij een club trainen is het niet veel beter :s
Tja, contactsport hè. En gras draait niet zo lekker als je voet al staat maar het lichaam draait. Kan je beter een sport op ijs doen!
Maargoed, pijnstillers slikken als profvoetballer... je moet toch je geld verdienen.
Frankiboy schreef:Bleek schreef:Waarom zou je pijnstillers slikken tijdens een training?! Tijdens een wedstrijd begrijp ik nog, al vind ik ook dat ver gaan.
Het is met oog op LD wedstrijden denk ik bedoelt...
En voor de duidelijkheid ik heb nog nooit zoiets tijdens een training gebruikt of wedstrijd, maar weet dat het wel speelt dus I'm curious
Ik begrijp dat 't vooral voor de lange afstand is, maar pijnstillen = je lichaam nog erger toe takelen... Vandaar mijn vraag, waarom tijdens training die dingen slikken, daar wordt je toch niet beter van - terwijl dat nou juist het doel is van trainen. Of nou ja, herstellen na je training wordt je beter van. Iemand enig idee?