Hallo Thijs,
Deze link kende ik niet en is inderdaad heel interessant met die kaarten. Zeker als je al die steden niet zomaar uit je hoofd weet liggen.
@Ronnyke, ja ik weet van Venray, maar ik heb het persoonlijk niet zo voor IM en PM labels. In die mate zelfs dat ik al mijn ganse triathlonleven vooral principieel niet aan IM wedstrijden deelneem. PM zijn nu wel niet zo duur als een IM, maar ze slaan daar in Venray toch ook wel met de grote hamer. Bovendien heb ik liever een korter eerste looponderdeel en een zwaarder fietsonderdeel. Die van Luxemburg was vroeger een favoriet van mij en jammer dat hij van de kalender is. Hij was bovendien de helft goedkoper.
Douai is voor mij dan een ander alternatief, maar daar hebben ze dan in het Noorden van Frankrijk de gewoonte ( ook in Cambrai) om niets de minste prijs te geven voor de winnaars. Niet dat ik daarvoor in aanmerking kom, maar een wedstrijd zonder prijzen is mijns inziens geen wedstrijd.
Daarom hou ik van wedstrijden in het genre van Stein en Almere. Democratisch inschrijvingstarief, goede organisaties en mooi prijzengeld, waar ik nog nooit heb kunnen van genieten, maar het heeft je tenminste een idee van waar je staat tov de betere atleten.
Zijn er evenementen die zeker aan te raden zijn?
Die Eifeler crossduathlon zal ik misschien wel proberen te doen, net als de crosstriathlon in Valkenburg.
Een beetje zien welk voorjaarsprogramma ik zal moeten rijden voor de wielerploeg.
Groeten,
Niki