Dank voor de reacties totnogtoe.
Kan mij zeker vinden in een nieuwe indeling. Ik zal daar onder dit topic dit weekend even een voorbeeldje van maken zodat jullie dat kunnen af- danwel goedkeuren en of aanvullen.
Openen van links in een nieuw venster zal ik ook voor gaan zorgen. Hoewel ik persoon altijd gewoon even mijn shift indruk en vervolgens klik... maar kan me voorstellen dat het handiger is dat links gewoon standaard openen in een ander venster.
RSS feed..ook erg handig. Ga ik naar kijken. Is volgens mij vrij makkelijk in te bouwen ( is voor zover ik heb kunnen zien niet even een kwestie van instelling wijzigen maar wel degelijk een mod)
Twitter: had ik zelf niet eens gedacht maar ga zeker kijken in hoeverre het mogelijk is en wat punbb voor mods biedt.
Uploaden bestanden lijkt mij inderdaad ook nuttig en handig. Ga ik dus ook naar kijken.
Voor zover ik aan de reacties merk is er niet veel behoefte aan het embedden van youtube. Lightbox voor foto's is leuk maar ik vrees dat ik dan meer opslagruimte nodig ga hebben met de tijd
Meer ideeen/hulp bij het bewerkstelligen van mods zijn welkom.
Overigens heb ik een maandje geleden op test.triahtlonforum.nl een omgeving aangemaakt met de nieuwste versie van PunBB (1.3.4). Je kunt daar een kijken nemen en desnoods wat plaatsen (abonnementen zijn verwijderd dus er krijgt als het goed is niemand mail ) Een groot aantal van de wensen is daar verwerkt (zit standaard in die omgeving). Echter......er zit een zeer irritante 'fout' in versie 1.3 waardoor ik 'm niet in produktie durf te nemen. Er wordt op het forum van punbb veel geklaagd over de zg security token. Hoop technisch geblabla maar het komt er op neer dat wanneer je te lang bezig bent met een post, of soms ook wanneer je je aanmeldt er een foutmelding verschijnt. Dat moeten we natuurlijk niet hebben. Maar voor degene die zich geroepen voelen, ga eens naar die test omgeving, meld je aan (zelfde wachtwoord en gebruikersnaam als deze omgeving) en gooi er wat berichten op. Hoor graag of er foutmeldingen verschijnen. Bij mij totnogtoe zeer af en toe, maar dat vind ik al te vaak. Geen hele discussies aan gaan daar natuurlijk want die omgeving bestaat maar tijdelijk......