Onderwerp: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!
En Sinterklaas is niet de enige die aangekomen is in Nederland...... +3
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Algemene onderwerpen » het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Aha. Moest even nadenken, maar snap hem
Dan moet je gewoon wat meer doen. Schaatsen of crossen door de drek (of sneeuw?).
A.s. zaterdag kan je weer wat gaan doen Rogier Mooi nog even een loopje voor sinterklaasavond.
Da´s minder. Ik val af.
Hier ook +1.5 (sinds september), nu 70.5kg bij 186cm.
Mocht ook wel, zat van de zomer op het randje(<67kg)...
Ik heb in race weight book gelezen dat het ok is +10% te zijn na de season...maar niet meer.
10% van wat...... Ik zal al op een ruim gewicht.
Maar goed, vandaag lekker 12K gelopen onder de heldere hemel, met heldere maan, in alle rust, goeie trance op (en 28 lagen te gen de koude wind maar dat klinkt niet zo leuk).
Het gaat wel weer goed komen met rogiertje.....
sorry....+10% van je ideale race gewicht
Wanneer iemand dus 70 kg als ideaal racegewicht heeft dan houdt dit in dat hij / zij dan 77 kg mag wegen na het seizoen
Ik kom nooit meer dan 1 hooguit 2 kg aan in de winterperiode dit temeer omdat er dan geen lange rustige fietstrainingen op het programma staan
Persoonlijk vind ik 10% vrij veel want dit moet er dan ook weer af wat niet goed is voor de trainingsopbouw
Ben bij 186cm van 78 naar 83 gegaan sinds augustus. Maar ja met ongewijzigd eetpatroon en 2 keer per week hardlopen als enige training is dat ook niet echt verassend.
Nog drie weken heel veel werken en dan moeten we de indeling wel weer kunnen beginnen met 1 keer zwemmen en 1 keer fietsen erbij.
Ik ben nu ook op dieèt gegaan (hoop dat ik het volhoud) want na nieuwjaar begint het echte trainingswerk terug door regen en wind en als ik dan thuiskom heb ik altijd honger dus dan zal het juist kwestie zijn om op gewicht te blijven.
en dan is december nog niet eens voorbij... Al die feestdagen zijn vaak eetdagen. Heb wel geleerd om vaker nee te zeggen of om gewoon de helft te eten (goed dieet: vreet de helft, beweeg het dubbele ). Wat ook kan helpen is om voor de winter ook sportieve doelen te stellen. Dan niet zozeer je PR's in snelheid o.i.d. te verbeteren, maar bijvoorbeeld je richten op het verlagen van je hartslag in rust en het opbouwen van je aerobe conditie.
Rogier schreef:En Sinterklaas is niet de enige die aangekomen is in Nederland...... +3
en dan is december nog niet eens voorbij... Al die feestdagen zijn vaak eetdagen. Heb wel geleerd om vaker nee te zeggen of om gewoon de helft te eten (goed dieet: vreet de helft, beweeg het dubbele ). Wat ook kan helpen is om voor de winter ook sportieve doelen te stellen. Dan niet zozeer je PR's in snelheid o.i.d. te verbeteren, maar bijvoorbeeld je richten op het verlagen van je hartslag in rust en het opbouwen van je aerobe conditie.
Dit dus.
Minder snoepen/eten, veel duur, en ik zach al weer een dalende lijn
Wat een gewichtige taal allemaal.
Ik kom bij 189 cm zelden onder de 83kg
Als ik onder de 80 kom vragen ze aan me wanneer ik klaar ben met mijn chemo
Wat een gewichtige taal allemaal.
Ik kom bij 189 cm zelden onder de 83kg
Als ik onder de 80 kom vragen ze aan me wanneer ik klaar ben met mijn chemo
Je kunt van mij wel wat krijgen..... Ik scheel qua lengte welgeteld +1 cm en qua gewicht +11Kg.....
Eerlijk zullen we alles delen.....
ik ben 1.92 en nu op 95kg....8 maanden terug was ik 126.6kg....en mensen zeggen dat ik nu stoppen met afvalen moet...
Die gaan er wel makkelijk terug af Rogier Ik hoop er hier ook nog wat te verliezen...
Ik zit redelijk boven mn ideale gewicht, maar ik ben nog maar begonnen met lopen, ik heb er vertrouwen in
Van trainen alleen val je niet af hoor. Volg nu een dieèt programmatje van mijn sportdokter hoop tegen de halve van Egmond een deel kilo's kwijt te zijn.
Van trainen alleen val je niet af hoor. Volg nu een dieèt programmatje van mijn sportdokter hoop tegen de halve van Egmond een deel kilo's kwijt te zijn.
Ligt eraan, het is heel simpel: meer energie verbruiken dan dat je binnenkrijgt betekent afvallen. Of je dat energie verbruiken nou door duur trainingen doet of intervallen maakt weinig uit. En in principe maakt de manier van minder eten ook niets uit: klikkie doen.
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Triathlonforum.nl » Algemene onderwerpen » het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!