@Le coq
voor de zoveelste keer: ik ben net uitgeschreven bij TCT en op zoek naar een club die wel zwemtraingen aanbied op tijden kan. En leren zwemmen? wanneer kan je ech zwemmen, als je het wereldrecord op de 4000m verbreekt? Ja, ik weet dat mijn zwemtijd van 4000m in 1u20 niet veel soeps is, maar hoe zwom jij na 8 maanden, begonnen met nul basis op zwemgebied en niet eens in staat om 2m crawl te zwemmen???
Tot dusver ben ik tevreden met de progessie die ik boek, ook al weet ik dat ik nog en lange weg te gaan heb wil ik die 33% snelheids winst hebben op de 4000m, die 3800 binnen het uur zwemmen en dan fris het water uikomen. Maar de motivatie en discipline is er, dus dat komt ook wel zeker, als het niet over 2 jaar is dan wel 3 of 4 jaar.
Ik plan gewoon zowel duur, techniek als snelheidtrainingen in in een traingsweek, de combinatie maakt je beter, niet een onderdeel op zich. dit geldt net zo hard voor fietsen en lopen.
Dat jouw mening is dat je alleen maar 50m techniek setjes moet zwemmen is jouw mening, maar die deel ik dus niet
@Loeks
had die koe wel een vliegbevret?
Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800