Re: Behoefte aan meer functionaliteiten op het forum?
dank je wijnand. ik was de draad namelijk een post of 10 geleden al volledig kwijt:)
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Algemene onderwerpen » Behoefte aan meer functionaliteiten op het forum?
dank je wijnand. ik was de draad namelijk een post of 10 geleden al volledig kwijt:)
Had iemand al "een betere zoekfunctionaliteit" gezegd?
Zo ja; case in point.
Zo nee; bij deze
Met het taggen van post zou dit een stuk beter moeten kunnen worden (misschien) maar het kan natuurlijk ook regenen dat weet je nooit zeker.....defiieer betere
@Wijnand: je hebt mail, strekking Niet doen. er staat een juiste oplossing iets verder op anders opnieuw op het forum melden.
De wensen worden grotendeels vervuld in de nieuwe versie van de software waarmee dit forum werkt (punBB). Om mezelf een hoop werk (in de vorm van codes aanpassen) te besparen ga ik de nieuwe versie productie klaar maken (wellicht met behulp van Rogier? ) en deze huidige versie verder niet meer wijzigen. Ik probeer de boel voor eind 2010 klaar te hebben.
In de nieuwe omgeving ga ik ook kijken naar een nieuwe indeling.
Dank voor de reactie's. En mocht iemand nog wat bedenken..roepen maar!
Alleszins bedankt voor de moeite!
Ik heb nog iets... een Wiki. gewoon een uitleg over de verschillende termen die hier over het forum vliegen.
Ik kan me goed indenken dat beginnende sporters afgeschrikt worden als er wordt gereageerd met "verschillende trainings vormen, hartslag zones e.d.
Daarnaast kan het een mooie bibliotheek zijn aan diverse info als modellen en fotos van verschillende type fietsen, kleding. Winkels en fabrikant info kan erop.
Buiten het info gedeelte is het voor jou een google magnet
goed idee rogier. daar kunnen dan wellicht ook "standaard" trainingschema's komen om mensen zoals brecht (andere topics) een stapje verder te helpen.
Persoonlijk vind ik het ook een goed idee.
Het lukt nu eenmaal beter iets terug te vinden als alles mooi gecentraliseerd is.
vind ik ook een goed idee. Anders kunnen we allemaal een hand toesteken en beetje helpen?
Een wiki? Zie deze faq: klikken!.
Deze vraag is bijv. al meerdere keren voorbij gekomen: klikkie doen.
Een wiki? Zie deze faq: klikken!.
Deze vraag is bijv. al meerdere keren voorbij gekomen: klikkie doen.
Klopt ook maar een Wiki heeft als opzet dat de gebruikers zelf de content kunnen vullen.
Nadeel: moeilijk te controleren.
Voordeel: vele handen maken licht werk.
Klinkt als een goed plan!
Triathlonweb gaan wijzigen...wellicht meebouwen en (nog) meer voorstellen doen?
Triathlonforum.nl » Algemene onderwerpen » Behoefte aan meer functionaliteiten op het forum?