Onderwerp: Duathlon Hilversum
Hey,
De opening van het duathlon seizoen op de weg en denk ook van veel triathtleten de opening van het seizoen.
Nog mensen van het forum die meedoen ?
Gegroet
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Duathlon Hilversum
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Hey,
De opening van het duathlon seizoen op de weg en denk ook van veel triathtleten de opening van het seizoen.
Nog mensen van het forum die meedoen ?
Gegroet
Ik ben er zeker bij.
Vorig jaar was dit ook de opening voor mijn seizoen en nu weer!
hij staat op mijn "misschien lijstje". wel leuk, heb al een keer of drie meegedaan daar.
Ik heb net gekeken en vind het voor mij nogal ver voor een korte afstandduathlon ga in february nog wel een winterduathlon meedoen in putte of mechelen. Alles is nu in voorbereiding van Horst voor mij
Je komt toch ook uit Zeeland Ronnyke ? Kan je evt. wel meerijden.
Jups. Ben erbij met een hele bende atleten van MSTV Ferro Mosae uit Maastricht....
Nee ben uit belgiè maar woon aan de grens met zeeuws vlaanderen en dat rijden is het probleem niet maar ik moet werken s'morgens en dan nog naar daar rijden dan kom ik nooit op tijd. Maar alvast bedankt voor het aanbod.
Ok dan houdt het op!! Mayby other time!
In Horst zullen we elkaar normaal gezien wel zien denk ik als jij daar meedoet teminste?
hij staat op mijn "misschien lijstje". wel leuk, heb al een keer of drie meegedaan daar.
Maak dat een: Ja ik ben erbij
Ik weet het nog niet, moet nog eens m'n dienstrooster bekijken.
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Duathlon Hilversum