Onderwerp: Triathlon Holten
Wie is er ingeloot en wie staat er op de wachtlijst?
Ikzelf sta op de wachtlijst voor de 1/8e maar ik heb er vertrouwen in dat ik kan starten op 9 Juli.
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Triathlon Holten
Wie is er ingeloot en wie staat er op de wachtlijst?
Ikzelf sta op de wachtlijst voor de 1/8e maar ik heb er vertrouwen in dat ik kan starten op 9 Juli.
Ik ben ingeloot voor de 1/8. Hopelijk dit jaar wat draagbaardere omstandigheden, vorig jaar was het niet te harden...
Ik ben ook ingeloot voor de 1/8e ben benieuwd. hoor veel goed verhalen heb er een heel leuk weekend gehad met het EK, maar een zelf een slechte wedstrijd gehad.
Ik doe de OD. Altijd een leuke race daar!
niet ingeloot :-(
Opgegeven voor OD.
Ik vind het niet helemaal duidelijk maar zoals ik het lees waren daar genoeg plaatsen dus automatisch deelname.
OD waren inderdaad nog plaatsen vrij en daarvoor is dus geen loting.
Dat was lekker onduidelijk ik heb me opgegeven voor de OD dan ben ik er gewoon bij COOL!!
Hi, een vragen over de holten Triathlon het is een ITU wedstrijd dus:
Draften mag?
aerobars mogen niet voor de remmen uitsteken?
Wetsuit wel of niet legaal?
Thanks
Nou nee, ik verwacht dat alleen de ETU-wedstrijd voor de elite draft-legal is (die zullen net als vorig jaar ook wel op een alternatief fietsparcours rijden). De rest is volgens mij non-stayer conform de regels van de NTB met een stuur naar eigen goeddunken. Wetsuits afhankelijk van watertemperatuur.
ik ben er dit jaar niet bij, heb me niet opgegeven nl, volgend jaar wel weer Het blijft een van de mooiste wedstrijden binnen NL
Ik ben ingeloot voor de 1/4 (1e keer). Ben oud-Holtenaar, dus leuk om daar mee te doen. En al begonnen met trainen natuurlijk!
Ik heb op internet al gezocht naar de routes. Lopen heb ik gevonden: 4 x 2,5 km. Fietsen nog niet. Kan iemand mij helpen? Ik zag dat die van 20 km van zwembad via Holten de Holterberg op gaat (met Motieweg! ;-)).
Thanx.
Voor de kwart geldt hetzelfde parcours maar dan mag je 2x de motieweg op.. Vorig jaar heb ik de 1/4e gedaan maar de Motieweg viel me nog wel mee. Daar rijdt je in ieder geval in de schaduw, een stukje verderop op de Holterbergweg rijd je in de volle zon ook stijle stukken en dan krijg je het wel warm..
Parcours kan ik nu even niet vinden op de site maar over een paar weekjes zal hij wel weer staan op: www.triathlonholten.nl.
Succes!
Lieke
Hmmm, kan je deze route beter met de gewone racefiets rijden vanwege de heuveltjes?
Gemakkelijker schakelen
Fijnere houding met klimmen
Sneller en veiliger sturen bij dalen
@Sander; Ik zou zeker voor een beugelstuur gaan. Eventueel met een klein ligstuurtje erop. Het gedeelte vanaf het zwembad/Domelaar is wel een tijdrit-parcours te noemen maar vanaf het moment dat je Holten binnenkomt is het beugelstuur-tijd. In Holten diverse drempels en een stuk klinkerweg waar het lekker stuitert en trilt. En op de Holterberg zelf de Motieweg, de Diepe Hel en de kasseien bij Woody's.
Voor de kwart geldt hetzelfde parcours maar dan mag je 2x de motieweg op.. Vorig jaar heb ik de 1/4e gedaan maar de Motieweg viel me nog wel mee. Daar rijdt je in ieder geval in de schaduw, een stukje verderop op de Holterbergweg rijd je in de volle zon ook stijle stukken en dan krijg je het wel warm..
Parcours kan ik nu even niet vinden op de site maar over een paar weekjes zal hij wel weer staan op: www.triathlonholten.nl.
Succes!
Lieke
Ik ga er vanuit dat het niet zo warm is als vorig jaar, haha, toen was het 35.7 in de schaduw toch?
De deelnemerslijsten zijn vandaag bijgewerkt. Helaas ben ik maar 2 plekjes opgeschoven op de wachtlijst.. :s
Ik ben ingeloot voor de 1/4 (1e keer). Ben oud-Holtenaar, dus leuk om daar mee te doen. En al begonnen met trainen natuurlijk!
Ik heb op internet al gezocht naar de routes. Lopen heb ik gevonden: 4 x 2,5 km. Fietsen nog niet. Kan iemand mij helpen? Ik zag dat die van 20 km van zwembad via Holten de Holterberg op gaat (met Motieweg! ;-)).Thanx.
Bazza,
Ik mag ook mee doen aan de 1/4.
Waar heb jij de routes gevonden als ik vragen mag?
Groet Fedor.
@Fedor:
Ik heb routes gevonden van vorige jaren. Ik denk dat die dit jaar nagenoeg gelijk zijn.
Voor de looproute zie http://www.mapmyrun.com/routes/view/550971 (en dan keer 4)
Voor de fietsroute zie http://www.mapmyrun.com/routes/view/1880727 (en dan keer 2)
Succes!
Groet, Bazza.
@Bazza,
Thanks kan ik volgende week als ik er op vakantie ben even proef rijden :-)
Groet Fedor.
Parcours staat inmiddels op de site:
Hoi Lieke,
Dank je wel. Iets anders dan ik heb getraind maar komt redelijk overeen.
Groet Fedor.
De inschrijving voor 2012 is inmiddels geopend. Ik twijfel alleen of ik me ga inschrijven voor de 1/4 (zwembad) of OD (open water)..
Ik heb namelijk geen wetsuit al zal de watertemperatuur wel in orde zijn. Maar op 1500m tegen mensen mét wetsuit verlies ik flink wat tijd denk ik terwijl ik al niet een super sterke zwemmer ben.. (wel al vanaf september op clubtrainingen aan de techniek aan het werken, met vooruitgang).
Gewoon doen of toch maar de 1/4 in het zwembad? Oja, als student zijnde geen budget om een wetsuit te kopen..
Open water is natuurlijk wel veel leuker en als je toch niet voor de prijzen mee doet, maken die twee of drie minuutjes niet zo veel uit.
Wanneer is Holten eigenlijk, dan doe ik misschien ook wel mee, het schijnt een erg mooi parcours te zijn.
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Triathlon Holten