Ok, ik heb moeite om adviezen op te volgen, of ben gewoon zo eigenwijs dat ik denk, dat gaat wel lukken. Afgelopen maandag zwemtraining in open water. Dat ging op zich goed, alleen had ik het besluit genomen om dit open water (op ca. 20 km) met de fiets te gaan bereiken. Ik had hiervoor de tourfiets genomen, wat een onjuiste beslissing is geweest. Ik heb mijn kuiten kapot getrapt. Kramp ontstond zodanig (na het zwemmen), dat ik even op het trapje moest gaan zitten en moest wachten tot mijn benen weer recht stonden. Gisteren had ik hele erge spierpijn en vandaag nog wel, maar al een stukje minder. De trainingen vallen dus even zogezegd in het water.
Wat betreft het zwemmen, ik ga deze winter heel veel trainen op het zwemmen, dus hoop dat ik volgend seizoen veel heb ingehaald wat ik nu nog te kort kom. Lopen en fietsen gaat me wel makkelijk af. Ik ben alleen erg benieuwd naar de kwart triatlon van begin augustus. Dat is toch een kilometer zwemmen en ik wil toch niet te veel tijd verliezen.