peet schreef:Ha Rene,
leuk dat je aansluit bij dit topic.
Zijn en worden de schema's van Frank afgestemd op de resultaten van de testen? en wat voor testen laat je doen?
Enne, het is helemaal niet gek om in gedachte toch een mooi doel na te streven. Op de site van de hele van Barcelona zag ik ook een teamgenoot van je. Ga je het avontuur met z'n tweeen aan of ieder voor zich?
Voor de rest van de aangesloten atleten, laten jullie je ook regelmatig testen en worden jullie trainingsschema's ook gemaakt of maak je ze zelf of heb je helemaal geen schema's en train je op gevoel?
Ben benieuwd hoe jullie de weg naar de hele aanlopen.
Ben zelf toe aan een nieuw racemonster, altijd leuk om je materiaal weer te updaten. maca jij was ook toe aan een nieuwe bike toch, zag ik in een ander topic. Ben benieuwd waar jullie je 180 k op gaan afleggen, op het ogenblik rij ik op een aangepaste GIANT.
Als laatste weetje; er hebben tot nu toe 7 nederlanders ingeschreven, ben benieuwd of er nog meer aanmeldingen komen.
Train ze
Peet
Peet,
Ja, de schema's zijn afgestemd op de eerste test, de beschikbare tijd en mijn doel voor Barca. Afhankelijk van de trainingservaring en het bijbehorende logboek worden de trainingen aangepast. Ik krijg steeds een schema voor 3 weken bij een trainingscyclus van 4 weken.
De test is gedaan zols staat op www.stapsport.com (zonder daar reclame voor te maken was het een eye-opener).
Goed gezien, we gaan met z'n tweeën, de vrouwen even niet meegerekend. Hij zijn tweede hele, ik ga er blue in. Laat ik het zo zeggen: we hebben het er erg vaak over...........................
Half maart (4 weken voor de Rotterdam Marathon) en 6 weken voor Barca heb ik nog een test. Dit in overleg met Frank, om waar nodig nog tijdig wat bij te kunnen sturen. Voorlopig bevalt de samenwerking perfect.
Al een paar evenementjes tussendoor gepland, de rest beslissen we samen verder over.
De weg naar 30-9 is voorlopig:
- 20 van Alphen (4 maart)
- Rotterdam Marathon (15 april)
- Paar dagen Bourg d'Oisans/Alpen (eind mei)
- Mogelijk Triathlon Nieuwkoop (midden afstand, 3 juni).
- Triathlon Oud-Gastel 1/3 (23 juni)
Fietsje is een Planet X Stealth Carbon Frame, afgemonteerd met Campa Chorus en FFWD 6R clincher wielen en Bontrager carbon stuur. Fietsje mooi zelf samen kunnen stellen. Voldoet gewoon goed voor mijn kunnen. Heb niet de hoofdprijs voor alles hoeven te betalen, een beetje op je gemak steeds wat kopen geeft een lekker gevoel.
Succes allemaal!