Re: Eredivisie triathlon 2012
De mensen die hier tegen zijn rijden vast ook nog met stalen frames, wollen koerstruien en gebruiken een dikke laag vaseline in plaats van een wetsuit.
Ik doe mee aan een NK (of andere wedstrijd) zwem, fiets, loop niet aan een wedstrijd bandjes plakken. Sterker nog bij een lekke band is het gewoon einde wedstrijd bij korte afstanden, ik neem niet eens plakspullen mee. Hoeveel zin heeft het om 5 min een band te plakken en dan achteraan te eindigen. Op een Ironman kan ik me dat nog voor stellen maar bij een sprint?
Die 'nostalgie' van zelf je band plakken snap ik echt niet. Concurrenten versla ik liever door sneller te zijn, niet door ze uitgeschakeld te zien worden door lekke banden of ander materiaal pech.
Een motor of 2 met wielen rond laten rijden op het parcours lijkt me dus een goed plan. Een beetje met de tijd mee gaan is helemaal niet zo slecht. Op het WK halve Ironman in Vegas deden ze dat ook en daar heeft dhr. Crowie toch zijn titel aan te danken. Hij was ook de sterkste die dag dus dat lijkt mij dan terecht (en maakt hem niet minder een echte man/winnaar).