Ha mannen
Top gedaan wat een klote weer!!!
Ik had afgezien van wat materiaal pech goede benen en ben zeer tevreden over mijn prestatie (en die van de vrijwilligers!!! )
Zwemmen ging lekker. Ik had vrij snel ruimte en afgezien van een aantal botsingen die de lap knop indrukten op mijn Garmin, dus T1 was t2 volgens de Garmin, kon ik lekker mijn eigen slag zwemmen.
38 min en 30sec.
T1 3 min en een beetje. Ik had mijn tas netjes dicht geknoopt met een vuilnis zak, maar in T1 sprong er een speldje van mijn start nummer, waardoor ik de vuilniszak open moest scheuren en ik op zoek moest naar een nieuw speldje in mijn tas.. Die vervolgens alsnog zeiknat werd met alle inhoud erbij.
Vervolgens lekker fietsen. Het voelde direct goed, hartslag ging gemakkelijk naar de 160 en ik voelde me sterk. In de afdaling van de slingerberg begon mijn achterwiel ineens te loeien... Ik denk WTF? Rem loopt zeker aan. ik rem losser gezet en verder. Afdaling moorveldse berg.. U raadt het al... Het was de naaf niet de rem. Redelijk relaxed terug gereden naar Stein, mijn vader gevonden met zijn autosleutel, naar de auto gereden. Trainings wiel gemonteerd. Dat was nog veel werk met stellen, want Campa 10 speed tijdritfiets is niet heel compatibel met Shimano wielen . Anyhow, nadat ik weer een beetje warm was (merci Snijdersberg) kon ik beginnen met het opeten van de achterblijvers.. Mijn benen waren goed en de rondjes 45 en 46 bevestigden dat.
Uiteindelijk 3 uur 20 onderweg op of met de fiets.
T2 ging soepel. Sokken waren droog (in elk geval de eerst 100 meter), gelletje mee en rennen maar.. Rond de 4 min tot aan de doorkomst bij start finish
Lopen ging direct goed. Rondje 32.40, gevolgd door 31.30 en laatste rondje volle bak 29.40 = 1.33.50min.
Totaal was 5.39.58 uur en een zeer tevreden gevoel!