Onderwerp: Powerman Horst
voor een ieder die mee heeft gedaan afgelopen weekend :
hoe is t gegaan ?
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Powerman Horst
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
voor een ieder die mee heeft gedaan afgelopen weekend :
hoe is t gegaan ?
Deze heb ik overgeslagen. Te ver weg voor me. De volgende in Amersfoort doe ik wel weer mee.
Nou.. verry slecht..
de Organisatie heb ons (Jeugd) een beetje verkeert zitte sturen.
Waardoor nou de uitslag van H/D14 niet geldig is omda iedereen wa anders heb gedaan.
Ik baal verschrikkelijk want ik kom zelf uit horst en het was de eerste wedstrijd die ik eindelijk blessure vrij deed.
Maarja volgende keer beter en nog maar ff een baalweek hebben en op naar de volgende wedstrijd die hopelijk wel goed is georganiseerd
xx. schOrpiOentje Pim
Niet gestart, ik heb me de week ervoor afgemeld ivm die blessure en krijg een groot deel van het startgeld terug. Ben nochtans zeer benieuwd hoe het nieuwe fietsparcours is
Nou.. verry slecht..
de Organisatie heb ons (Jeugd) een beetje verkeert zitte sturen.
Waardoor nou de uitslag van H/D14 niet geldig is omda iedereen wa anders heb gedaan.
Ik baal verschrikkelijk want ik kom zelf uit horst en het was de eerste wedstrijd die ik eindelijk blessure vrij deed.xx. schOrpiOentje Pim
hmmm idd slecht, want volgens mij gebeurde dit een paar jaar geleden ookal (toen nog powerman venraij..)
Prachtige wedstrijd, volgend jaar weer, ik ben master en heb de 1/3e gedaan, heb niets gemerkt van verkeerd sturen, dit was afgelopen jaar bij het NK in Sittard wel anders, dat was echt een zootje, voor deze wedstrijd niets dan lof, jammer voor de jeugd, dit zijn inderdaad zaken die niet mogen voorkomen, nu voorbereiden op Geel.
Sportieve groeten
Dirk Jan
was leuk powerman, mogen niet klagen de tijd was 1:09:01 ...ondanks valpartij
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Powerman Horst