Onderwerp: Exschaatser, zoekend naar...
Beste Lezer,
De titel zegt het al een beetje, ik heb wat advies nodig. Ik ben Jesper 19 jaar oud en 2 jaars TBM op de Tu Delft, vanaf mijn 13e is pure gedrevenheid voor schaatsen bij mij gestart. Ik heb een hele mooie tijd gehad met altijd gemiddeld 6x per week trainen. Getraind door Hans Veldkamp (vader van Bart) en enkel wat landelijke wedstrijden gereden op de sprintafstanden. Late start en andere factoren maakten het dat ik niet tot de top hoor waar ik wilde horen, kan een heel groot alsals verhaal van worden gemaakt, maar ik ben vooral op zoek naar een nieuwe sport/sociale omgeving.
Na één jaar studeren, thuiswonen en fanatiek sporten, was het probleem dat ik niet echt meer de passie had en ook geen sociale studententijd. Ik wil daarom op kamers en een nieuwe sport. Nee niet elke dag bier zuipen in een studentenhuis, maar toch blijven richten op sport waar ik kansen heb: Triathlon óf Roeien.
Mijn ervaring met triathlon:
Beach Challenge kijkduin 2008,2009(3e van niet licentie),2010 (nk offroad 2e)
Daarom heb ik mij aangemeld op dit forum en zal ik mijn vraag maar gelijk stellen: is er een mogelijke trainingsgroep op hoog niveau van mijn leeftijd in Zuid-Holland? En landelijke teams? Wat voor een invloed heeft roeien op Triathlon?
Groeten,
Jesper
Ps. Als er vragen zijn over het schaatsonderdeel voor je wintertriathlon help ik graag!