1

Onderwerp: grote glimlach op mijn gezicht

Beste forumleden,

Ik wil het hier toch even kwijt. Ik loop al een hele week met een hele grote glimlach op mijn gezicht rond  smile . Vorige week zaterdag, met die enorme warmte, heb ik voor het eerst deelgenomen aan 1/8 triathlon en volbracht. Ik ben zo trots op mezelf, ik heb het gewoon gedaan. Ik vond het een schitterende ervaring, zeker toen ik over de finish kwam.
Al die aanmoedigingen van de bezoekers. Geweldig gewoon. Ik had het op het laatst wel heel erg slecht, ik ben helemaal stuk gegaan op het lopen; het was ook zo warm maar desalnietemin, één groot feest.
Mijn zoon heeft foto's gemaakt en steeds als ik ze kijk, kippenvel. Mooi, mooi, mooi. Ik ben maar een hele gewone recreant die anderhalf uur over deze achtste gedaan heeft maar dat maakt me niks uit. Het is mijn prestatie. Dat wilde ik even met jullie delen.

2

Re: grote glimlach op mijn gezicht

Allereerst gefeliciteerd natuurlijk smile Bied perspectief voor de toekomst? Daarnaast vind ik 1.5 uur een prima tijd!
Welke triatlon was het?

3

Oldtimer,

proficiat met je prestatie, wat een geweldig gevoel moet dit voor je zijn.

Koester het moment en misschien smaakt het naar meer

Greetz

4

Gefeliciteerd knappe prestatie en  geniet ervan

5

Haha, goed om te lezen, gefeliciteerd!

6

Proficiat!!

7

Oldtimer...........heel bekend gevoel, lekker van genieten............enne...........dat stuk gaan kan minder worden hoor  tongue

Join the club

8 Laatst bewerkt door oldtimer (30-08-12 12:04:44)

Dank voor jullie leuke reacties.
Ik ben zeker nog niet klaar. Om te beginnen ga ik volgend jaar terug naar Binnenmaas om te kijken of ik mijn tijd kan verbeteren en dat moet toch lukken (onder normale omstandigheden). Verder doe ik er volgend jaar vast nog een paar. Het was een superervaring. smile  Te leuk om het te laten.