Onderwerp: 16 jarige beginner hulp nodig bij schema
Hallo mensen, ik ben een beginner op het gebied van de triatlon. Ben sinds enkele dagen 16. Lengte 1,87m, gewicht 80-81kg.
Ik weet niet wat van toepassing is, maar zal zoveel mogelijk informatie geven over mij, en mijn sportgeschiedenis.
Ik heb sinds mijn 4 tot 14e gejudood, van mijn 9e tot 12e op Nederlands niveau. Op het toppunt 10 uur training in de week. Altijd al een fan geweest van fietsen, ik fiets nu 2-3 uur op een dag minstens een maal in de week, vaak met een minimaal tempo van 30km per uur. Nu voetbal ik al een jaar of 6. Mid-mid voor de kenners onder ons. Hardlopen, doe ik graag, vaak ook een keer in de week minstens een uurtje. Zwemmen, doe ik graag, maar is wat lastiger om voor te trainen vind ik. Ben een echte buiten zwemmer, maar in de winter is dat geen succes en laat ik het dan vaak ook schieten. In de vakantie tijd heb ik minstens 2 keer per week gezwommen vaak gewoon een uur aan een stuk door. Nooit geen zwem geschiedenis gehad.
Daarnaast train ik ook nog twee keer in de week met voetbal, trainingen van anderhalf uur. En een wedstrijd van 90 minuten(A-team, vervroegd over).
Zou er iemand mij een voorbeeld van een schema kunnen geven of aan kunnen raden, of nog andere tips? Ze zijn allemaal zeer welkom ik weet namelijk niet zo goed waar ik echt wil beginnen. Maar ik weet een ding wel en dat is dat ik een triatlon wil gaan doen.
Groet,
Krentenbol