Ha Dorter en Patrick,
Topprestaties! Gefeliciteerd met het op een goede manier overleven!
Het was inderdaad te gek! Zowel in postitieve zin, de organisatie, sfeer en de supporters als in negatieve zin met die heerlijke nevel van 7 graden in de afdaling op je bovenbenen Een keer of 15... Gelukkig was het in het dal 11 graden en waren de supporters talrijk!
Het zwemmen is niet mijn favoriete onderdeel, maar deze keer zeker wel!! Lekker met je wetsuit in water van 18-19 graden 38 minuten was niet slecht voor mij. 834e uit het water.
Ik hield wel gewoon mijn triathlon pak aan, alleen deed er een fietstrui, armstukken en een ultra aerodynamisch klapperend regenjack overheen. Ook heb ik de "banaan" (de bijnaam van mijn aero helm) opgezet, want daar zitten maar 2 luchtgaten in en en oorwarmers op Nog een paar sokjes over de schoenen en toen moest het maar.
Fietsen zelf was een supermooi parcours. Niet gemaakt voor mijn Canyon speedmax (wel gebruikt). Lekker klimmen en dalen. Ik had wat moeite op gang te komen en werd in de eerste ronde ondanks mijn zwemtijd en rustige wissel toch aan alle kanten voorbij gereden. Dat bleek niet aan mezelf maar aan de anderen te liggen. Ik reed 3 rondjes allemaal met 26.2 gemiddeld en waar ik in ronde 1 door 50 man werd ingehaald, haalde ik er in ronde 3 200 in. 4.36, positie 572 (overall) en 436 op de fiets.
Lopen kan ik kort over zijn. Ging stabiel, pijn in mijn benen van alle koude die er al op was gekomen, en mijn linkervoet was pas op km 14 volledig ontdooid. Maar ik kon stevig doorlopen en een 192e looptijd (1.40) bracht me naar plaats 418 overall in 6.03 en een beetje.
Al met al veel plezier gehad, goed tevreden maar wel achteraf. Tijdens het fietsen was er geen zak aan .