Hoi Daniel,
Hoe is het gegaan? Wat een super weertje zeg! Het is helaas niet gelukt om een volledige fotogalerij te maken. Er zijn voornamelijk foto's gemaakt van de 10 (!) leden van TTL die deelnamen.
Ik had zelf een eindtijd van 2:01:30 (zwemmen 15:05, fietsen 1:01:30, lopen 42:30, de rest wisseltijd) Het zwemmen ging zeer gemakkelijk, durfde toch niet veel harder omdat ik bang was te veel te geven en dat in te moeten leveren bij het fietsen. Ik kwam na 8 km fietsen in een mooi groepje terecht waarin netjes werd gereden. Geen gestayer maar gewoon netjes volgens de regels. Viel me wel op dat er totaal geen jury op motor aanwezig was maar was voor ons groepje dus ook niet nodig. Het lopen is natuurlijk gewoon de dood of de gladiolen. Zeker niet mijn sterkste onderdeel maar ben toch zeer tevreden over mijn gevoel. Na 7 km zat ik er volledig door maar kon toch mijn techniek redelijk onder controle houden. Al met al...zeer tevreden!
Mocht je de gallerij nog willen zien klik dan HIER Ik ben die goof in dat foeilelijke groen/zwarte tri-pak....
Ben benieuwd hoe het jou is vergaan!