Onderwerp: Blauw Vinger
Mijn naam is Jelle, maar in de digitale wereld ook wel bekend als Blauw Vinger. Bouwjaar 62 en sinds een jaar of 5 woonachtig in Zwolle (stad van de Blauwvingers). In 1997 ben ik vanwege knieklachten gestopt met hardlopen. Daarna wat gemountainbiked en het Pieterpad en het Zuiderzeepad heen en terug gewandeld. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en twee jaar geleden weer begonnen met hardlopen. Maar de klachten kwamen weer terug en daarom heb ik een racefiets en een zwembroek gekocht en nu sport ik ongeveer drie keer (1x lopen, 1x fietsen, 1x zwemmen) per week. Voor mijn vrouw (heeft niks met sport, is wel heel creatief) hoeft het niet zo nodig: "Je hoeft je voor mij niet meer te bewijzen, hoor!" krijg ik regelmatig te horen. Fijn te weten! Vorig jaar bij enkele 1/8e triathlons als toeschouwer aanwezig geweest en dit jaar 4x een 1/8e triathlon gedaan (Westervoort - Hengelo (Gld) - Vroomshoop en uiteraard Zwolle). En dat beviel heel goed! Omdat elke triathlon dit jaar weer beter ging dan de vorige, wil ik volgend jaar wederom alleen maar 1/8e triathlons doen om nog wat meer "snelheid" te krijgen. Al is "snelheid" een relatief begrip, ik eindig ver in de achterhoede! Maar dat mag de pret niet drukken en ik hoop de komende jaren nog vaak door jullie ingehaald te worden.