Onderwerp: duathlon Groningen
hoi
eindelijk was het dan zondag 20 mei. he, zul je nu denken, wat is dit voor info? nou, deze dag stond in het rood omcirkeld in mijm agenda, want het was de dag dat ik mijn eerste duathlon zou gaan doen, sinds ik een dikke 3 maanden geleden ben begonnen met trainen voor de du en triathlon.
ik moet je zeggen: ik was vanmorgen heel erg zenuwachtig, maar gelukkig maakte dat op het PF plaats voor een shot adrenaline waar je U tegen zegt. na de start meost ik even mijn rimte zoeken, maar die had ik al snel en kon ik lekker achter iemand anders aan rennen, laat die het tempo maar maken, dacht ik.
na 5.3 km op de fiets gesprongen eingelijk zat ik al snel in een juist rimte, alleen beetje zere benen in het begin, later voelde het alsof ik alleen nog maar had gefietst. na 18.8 km weer de loopschoenen aan om nog eens 2.8 km te gaan lopen. dat deed wel zeer in het begin, maar de laatste km kon ik goed doorversnellen en kon ik zelfs nog wat mensen inhalen.
nu lekker herstellen en volgende week mijn eerste triathlon.
iedereen op het forum weet het al, maar ik wil nog even iets zeggen: dit is een GEWELDIGE sport!!!!!!!!!
groetjes
Wilma
Ik ben een winnaar.........