Gadget......helemaal gelijk, ik heb 1 nadeel wat ook mijn voordeel is :
Ik loop bijna alle afstanden in (relatief) dezelfde tijd, zeker in triathlons (tot zekere lengte)
In een halve loop ik 1.30 op de 21 en net boven de 40 op de 10, maar ik loop geen 20 op de 5 in een triathlon.
Ik heb voor het echte korte werk ook absoluut geen snelheid. Ooit 1 keer een kilometer op de baan gelopen, echt tot het gaatje en kwam niet verder dan 3.10. In een wedstrijd over 7,5 ooit een keer met harde wind mee de eerste km in 3.25 gelopen, maar dat is het dan ook wel.
Een heuvelachtige 15 km gaat binnen het uur, maar diezelfde heuvels en dan 21 km gaan ruim binnen de 1.28 maarrrrrr ik praat wel over een jaartje of 10 terug. De laatste 6 jaar woon ik in Frankrijk en kan ik mijn tijden nergens meer mee vergelijken. Sinds een maand weer op de baan aan het trainen en loop nu weer 1000-tjes in 4 min en die gingen 10 jaar geleden in 3.45......je wordt ouder he :-)
In december hoop ik een halve marathon in NL te lopen, zal laten weten wat dat geworden is. Die ging "vroeger" altijd rond de 1.30
Conclusie : Ja hoor Gadget, je hebt helemaal gelijk voor wat betreft mijn 5 km
Fijn weekend