Onderwerp: Kromslootparkloop 2 december a.s.
Weet niet of er hier nog mensen zijn die daar heen gaan.
Erg leuke plaatselijke loop, georaniseerd door Triatlon Vereniging Almere.
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Kromslootparkloop 2 december a.s.
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Weet niet of er hier nog mensen zijn die daar heen gaan.
Erg leuke plaatselijke loop, georaniseerd door Triatlon Vereniging Almere.
Dennis, ook ik neem deel aan deze loop ga voor de 15 KM als voorbereiding op groet uit schoorl op 10 februari 2013.
Hoi
Ook ik doe mee met de kromslootparkloop, heb 2 weken terug de 7 heuvelenloop gedaan en hoop nog een keer mijn tijd te herhalen ( zal niet meevallen )
Mooie afsluiting van het seizoen voor mij, en dan kunnen we er eind januari weer tegenaan
Leuk dat er 2 van het forum mee doen.
Ik zit namelijk in de organisatie.
Grappig, heb toevallig gister een mail naar jullie gestuurd omdat er een fout op de website staat ( ook al netjes antwoord gehad )
Er staat dat alle starts bij het almeerderstrand zijn maar dit moet zilverstrand zijn, het gedeelte van aan de kant van almere-haven ligt heet Zilverstrand, aan de kant van de marinahaven dat is het almeerderstrand
Klopt Marcel, mijn vrouw heeft je terug gemaild, het is ondertussen ook al aangepast op de website.
Klopt Marcel, mijn vrouw heeft je terug gemaild, het is ondertussen ook al aangepast op de website.
klein wereldje zo
Was weer helemaal top, wel frisjes maar met 3/4 broek en shirt lange mouw goed te doen.....
Ik was dik tevreden heb er een 1:02:52 uitgeperst op de 15 km ( voor mij perfect, Pr. stond op 1:06:53 ).
Mijn dochter maakte met haar 13 jaar haar debuut op de 5 km tussen alle volwassenen en wist de 1ste plaats te behalen, mijn zoontje liep ongetraint bij de jeugd de 2,5 en kwam als 5de binnen
Marcel,
mooie pr!! de familie heeft weer top gepresteerd, proficiat allen!!
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Kromslootparkloop 2 december a.s.