Onderwerp: Wat is de leukste Nederlandse OD wedstrijd in juni?
In juni zijn er een aantal interessant OD wedstrijden, maar als je een keuze moet maken. Welke wedstrijd zou jij willen adviseren? De OD van Almere, Huizen, Amsterdam of Holten?
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Wat is de leukste Nederlandse OD wedstrijd in juni?
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
In juni zijn er een aantal interessant OD wedstrijden, maar als je een keuze moet maken. Welke wedstrijd zou jij willen adviseren? De OD van Almere, Huizen, Amsterdam of Holten?
Holten is feest. Niks minder.
Triathlon Holten is uniek! Geweldige sfeer in het dorp, groot feest.. En de Holterberg erbij maakt de wedstrijd ook nog eens uitdagend.. Ik ben er in elk geval weer bij!
En de inschrijving OD Holten is geopend, startplaatsen zolang de voorraad strekt (daarna reservelijst). Doe er uw voordeel mee.
almere is in ieder geval een snel parcours.....
almere is in ieder geval een snel parcours.....
Almere wordt een ander parcours.
Zie http://www.atcalmere.nl/site/triathlon-inleiding.html
Dimitriathlon schreef:almere is in ieder geval een snel parcours.....
Almere wordt een ander parcours.
Zie http://www.atcalmere.nl/site/triathlon-inleiding.html
klopt inderdaad. Maar blijft in dezelfde polder... Wat betekent vlak, recht en hard rijden.
Je moet ervan houden natuurlijk. Zeg ook niet dat het de leukste wedstrijd is. Geef alleen aan dat het een snel parcours zal zijn.
Geen ervaring met de anderen, ik zou voor Holten gaan. Al is het alleen al om het fietsparcours, super mooi.
Ik ben maar 1 keer in Holten geweest, maar toen waren jullie nog niet geboren
Huizen was mijn favoriete wedstrijd. Onwijs snel parcours op alle 3 de onderdelen
Blijft altijd iets persoonlijks hoor denk ik zo maar
Ik ken alleen Holten. Prachtig fietsparcours als je van afwisseling houdt.
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Wat is de leukste Nederlandse OD wedstrijd in juni?