1

Onderwerp: 2012 bijna voorbij.....

Zo mensen,

Het jaar 2012 is bijna voorbij.
Sportief gezien een jaar waarin ik vooral heel ontspannen getraind heb. Mijn werk en tal van andere leuke bezigheden heb ik voorrang gegeven. Hoe het volgend jaar zal gaan weet ik nog niet, maar fanatiek trainen zit er niet in.

Voor het forum is het een erg goed jaar geweest! Dagelijks honderden bezoekers en een toenemend aantal berichten! Berichten met vaak een zeer goede inhoud, leuke discussies en leerzame tips! En precies daarvoor heb ik dit forum jaren geleden opgezet. Om een plek te creëren waar vooral beginnende- maar zeker ook gevorderde (tri)atleten vragen kunnen stellen en ervaringen kunnen uitwisselen. Een plek die hopelijk stimulerend en motiverend werkt!

Mijn voornemens voor 2013 zijn op sportief gebied niet erg hoogdravend, voor dit forum ben ik voornemens wél meer tijd vrij te maken. Zo moet er beter gemodereerd worden en dat ben ik dan ook van plan te gaan doen in het nieuwe jaar. Gelukkig krijg ik zo af en toe hulp van leden die mij een mail sturen waarin ze mij wijzen op reclame, foutief geplaatste berichten en/of onwelriekende uitlatingen van leden die slecht geslapen hebben. Verder moet er een update geplaatst worden en zou een eigen ‘huisstijl’ met een leuke banner ook niet misstaan. Tijdrovende bezigheden, zeker wanneer je daar niet overdreven handig in bent.

2012 was dus een goed jaar voor het forum! Ik hoop dat 2013 nóg beter wordt! Als jullie tips en ideeën hebben om dit forum verder te ontwikkelen, ik hoor het graag!

Alle leden en bezoekers: bedankt voor jullie bezoeken en berichten in 2012!!

Ik wens jullie prettige kerstdagen en een gezond en sportief 2013!!

Sportieve groet,
Wijnand

2

Re: 2012 bijna voorbij.....

Misschien een mogelijkheid om een moderator aan te stellen?

3

Re: 2012 bijna voorbij.....

Jij ook bedankt voor het onderhouden van dit forum!

4

Re: 2012 bijna voorbij.....

Wijnand dank en ook jij de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Over tips en ideeën moet ik nadenken, al denk ik dat het voornaamste is dat het triahtlonforum zoveel mogelijk wordt bezocht door mensen die hun mening en tips graag willen delen.  Met een schuin oog kijk ik naar het slowtwitch forum, al is de triathlonsport in de VS iets groter dan in de Benelux.

5

Re: 2012 bijna voorbij.....

Wijnand,topper,

bedankt voor het afgelopen jaar, een fijne Kerst en een prima uiteinde en een super 2013 gewenst.

6

Re: 2012 bijna voorbij.....

Wijnand, dank voor dit mooie en sympathieke platform. Als jij nou in 2013 weer zorgt voor deze virtuele hangplek, dan zorgen wij allen weer voor de discussies en onderling advies gelardeerd met wat gekibbel.

7

Re: 2012 bijna voorbij.....

Dank voor het, steeds actievere, platform wat je ons aanbiedt.
Voor nu de beste wensen voor het nieuwe jaar!

8

Re: 2012 bijna voorbij.....

Ik merk helemaal niets van die Wijnand  tongue  dus heeft hij het in mijn ogen goed gedaan!
Fijne dagen allemaal en een gezonde start voor 2013

9

Re: 2012 bijna voorbij.....

Wijnand dank voor het forum, ik heb er al veel uit weten te halen en ben inmiddels flink actief om over veel zaken mee te praten of tegen aan te bemoeien. Op naar 2013.

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

10

Re: 2012 bijna voorbij.....

Dat bemoeien zal wel meer iets vrouwelijk zijn tongue