26

Re: Wat waren jouw kosten in 2012?

Je kunt zoveel geld aan je fiets en schoenen geven als je wil het zijn toch de benen die het moeten doen.

27

Re: Wat waren jouw kosten in 2012?

ronnyke schreef:

Je kunt zoveel geld aan je fiets en schoenen geven als je wil het zijn toch de benen die het moeten doen.

Maar het is wel leuk als je er een klein beetje flashy uitziet!! Kom op; het is toch schitterend spul om je geld aan uit te geven...  big_smile

28

Re: Wat waren jouw kosten in 2012?

Dorter schreef:
ronnyke schreef:

Je kunt zoveel geld aan je fiets en schoenen geven als je wil het zijn toch de benen die het moeten doen.

Maar het is wel leuk als je er een klein beetje flashy uitziet!! Kom op; het is toch schitterend spul om je geld aan uit te geven...  big_smile

Een quote van een vriend van me die alleen op Italiaanse fietsen rijdt is: "het gaat er niet om hoe hard je gaat, maar hoe goed je er uit ziet." Dat kan ook natuurlijk.

29

Re: Wat waren jouw kosten in 2012?

Maca944 schreef:

Een quote van een vriend van me die alleen op Italiaanse fietsen rijdt is: "het gaat er niet om hoe hard je gaat, maar hoe goed je er uit ziet." Dat kan ook natuurlijk.

Hahahaha, heerlijk! Zo hoorde ik er een tijdje terug ook eentje; op wat voor banden rijd jij? Wat maakt dat nou uit, als de kleur maar bij je fiets past!

30

Re: Wat waren jouw kosten in 2012?

Ik rij ook enkel op italiaanse fietsen tongue ik zeg ook niet dat ik niet van mooi matriaal hou integendeel zelfs. Maar toch zijn het de benen die het moeten doen cool

31

Re: Wat waren jouw kosten in 2012?

petitmas schreef:

Ik doe al 20 jaar aan deze sport, maar nog nooit zulke lijstjes gemaakt dan wel gezien

Misschien is dat het verschil tussen mannen en vrouwen wink?

Ik geniet altijd van de momenten tijdens een wedstrijd waarop ik mensen zie fietsen op een stads-/toerfiets. Dat is voor mij een teken dat je het qua aanschaf van spullen niet heel gek hoeft te maken om de sport te kunnen beoefenen. Als je maar plezier hebt.

32

Re: Wat waren jouw kosten in 2012?

Livari schreef:

Ik geniet altijd van de momenten tijdens een wedstrijd waarop ik mensen zie fietsen op een stads-/toerfiets. Dat is voor mij een teken dat je het qua aanschaf van spullen niet heel gek hoeft te maken om de sport te kunnen beoefenen. Als je maar plezier hebt.

+1, dat is zo mooi aan www.vrouwentriathlon.nl die alle vrouwen met een gewone fiets de kans geven kennis te maken aan een 1/16e of 1/8e triathlon. Dat mag wel mee bekendheid net als de mogelijkheid om een estafette te doen met vrienden of vriendinnen.

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

33

Re: Wat waren jouw kosten in 2012?

Hartelijk dank voor jullie positieve reacties  lol
Als ik het over "resultaten" ga hebben dan komen (kwamen) er meestal reakties over trainen, aantal uren, prestaties enz.
Ik ben ondertussen meer dan een "master" (qua leeftijd dan he) en kan me alleen maar met die manen vergelijken, maar ik doe de sport inderdaad omdat ik het nog steeds leuk vind, ondanks dat ik nu in Frankrijk juist in de maanden juli en augustus geen wedstrijden meer kan doen vanwege onze business (www.lepetitmasdile.com)

Ik droom nog steeds van een "Almere" onder de 10.30 (10.37 is mijn pr) maar of het er van komt........? Ik weet dat het kan, maar ja, de tijd en het weer zijn mijn grootste tegenstanders.

Afijn, het budget van 2013 meteen maar aangesproken :

Nieuwe VTT schoenen..........Shimano M 086, van € 113 voor € 92
Nieuwe handschoenen en hoezen (over je schoenen), samen € 50
En zojuist vers van de pers.........Saucony Jazz15 voor € 85

Die laatste ga ik over internet nog een paar van kopen (kan voor € 69 maar ik moest de plaatselijke middenstand tevreden houden  tongue ) voordat die ook uit productie worden genomen.

Nou, ik rij morgen weer terug en dan kunnen de trainingen van 2013 beginnen
Goed jaar gewenst allemaal

A+