Onderwerp: Nieuw avontuur
Hoi allemaal,
Ff voorstellen Djonn is mijn naam, kom uit het zuiden des lands en heb me voorgenomen dit jaar te gaan triathlonnen. Om een lang verhaal kort te houden, ik heb in mijn jeugd tot mijn 24 geatletiekt (sprint-middellang), na een aantal jaren niks doen vanaf mijn 31 gefietst, waaronder in 2010 en 2009 de Marmotte. en wil dus nu ook nog gaan zwemmen, terwijl ik maar 1 zwemdiploma heb. Ik zwem sinds een maandje of 2 1 a 2 maal per week en het gaat steeds beter. Echter om een aantal kilometers in buitenwater bij te blijven heb ik hulp nodig, vandaar dat ik me bij jullie groep aansluit. Hoe doen jullie dat eigenlijk? Zwemmen jullie bij een reguliere zwemvereniging? zoeken jullie mekaar op? De dichtsbijzijnde triathlonclub is 25km bij mij vandaan..zonder rijbewijs wordt dit lastig. In de zomertijd lijkt het me wel te doen. Verder spin ik 2 keer per week en zit thuis op de tacx. Lopen ben ik langzaam op aan het bouwen en gaat redelijk (na het spinnen half uurtje op de lopende band.
Verder hoop ik dit jaar 3 kwart triathlons te volbrengen. Hebben jullie enig idee geschikt zijn voor een beginner? Stein misschien ? Weert? Nuenen.
Ik heb nog 1001 vragen waar ik graag antwoord op wil....maar voorlopig was dit het.
O ja nog een vraagje..iemand van jullie ooit ziek geworden na een zwemtochtje op een kanaal...lijkt me toch niet gelijk het schoonste water. Hoor het graag van jullie.
Groetjes Djonn(gediplomeerd zwemmer)