501

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Kijk, daar hou ik van..............

502

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

waar!?

503

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ergens in Frankrijk... Ik moet ook een nieuwe helm!

504

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Kijk, dat zijn nou de betere kortingspercentages! big_smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

505

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Yep....uitverkoop bij Go-Sport in Angouleme.
Uitverkoop in Frankrijk is ECHT uitverkoop en niet zoals in Nederland met lullige percentages van 10 of 20 %

Mijn vrouw kocht in Limoges prachtige laarzen voor 10 euro ! Afgeprijsd van 85 euro !

Uitverkoop loont hier echt

506

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Conti 4000S
zodat ik ze nu zowel voor als achter heb zitten.
die ultremo's ben ik zat met allerlei slijtageplekken <1000km.
dan maar 5W extra rolweerstand.

507 Laatst bewerkt door Maca944 (26-02-13 18:18:49)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vorige week besteld:
http://trigear.co.uk/wp-content/uploads/2012/07/Huub-Transition-Bag-630x350.jpg

Vandaag besteld:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ2alM7R0J__e--NeJVTL3T1dgML8yye42kfQjEdYUdan9VEfLtxA

508

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuwe fiets besteld Olympia Boost matzwart met ultegra DI2. Nu èèn van deze dagen nog een afspraak maken voor wetsuit te gaan passen en ik kan beginnen.

509

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ondanks de tegenslagen tot nu toe toch weer een paar dingentjes besteld voor mijn plannen. Of het goed spul is weet ik niet maar ik neem aan van wel....nog genoeg dingen op mijn lijstje staan maar ja eerst maar eens herstellen voorlopig.

http://www.cheaptriathlon.com/images/thumbnails/0/600/600/SuitFront_Red.jpg

http://www.cheaptriathlon.com/images/thumbnails/0/600/600/D2T-set-2.jpg

Life is short, so max it..............als mijn baas vraagt wat ik het liefst doe dan moet ik toch echt antwoorden "zo min mogenlijk".

510

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

vorige week een tri-suit, thermofietsbroek en shirt met lange mouwen gekocht bij Rose.

Zaterdag shirt en broek direct uitgeprobeerd bij -1 C en het was nog te doen ook:-) Alleen een paar overschoenen had wel fijn geweest.

De trisuit had ik trouwens wel een zeem in verwacht.. of is het zo dun dat ik eroverheen kijk? of zit dat er nooit in?  Ik ga een 1/4 doen dus 40km fietsen moet wel te doen zijn.


http://www.rose.nl/producten/detail/aid:553225/

Maarten

511

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Er zit een 'fleecepad' in volgens de beschrijving. Djati's je zeem(pje)!

512

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Jip schreef:

Er zit een 'fleecepad' in volgens de beschrijving. Djati's je zeem(pje)!

Dat dacht ik inderdaad ook toen ik 'm bestelde... lijkt me op zich prima met zwemmen en met hardlopen.. Zo'n grote luier, zoals in mn fietsbroeken, in je broek lijkt me niet echt lekker lopen maar of dit nou zo comfortabel is met fietsen? Ik ga het eens uitproberen op de tacx... het lijkt me wat koud voor een tri-suit buiten:-)

Maarten

513

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Het is niet anders met triathlonbroekjes...dat is niet altijd comfortabel. Een goed zadel doet overigens wel wonderen. Ik wilde voor Almere wisselen van bikinibroek naar fietsbroek. Uiteindelijk gewoon in tribroekje gefietst, omdat ik nog net op tijd een voor mij comfortabel zadel gevonden had. Nergens last van gehad en zelfs comfortabel gefietst.

514

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb er in een wedstrijd nooit last van gehad. Het scheelt ook dat je toch wat steviger fietst. Meer druk op de pedalen is minder druk op het zadel. Ik zou niet graag een lange rustige duurtraining doen met een tribroekje.

515

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Op mijn tijdritfiets fiets ik zelfs rustige duurritten liever met een tribroekje aan dan met een fietsbroek aan. Veel comfortabler voor mij.

516

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

gadget schreef:

vorige week een tri-suit, thermofietsbroek en shirt met lange mouwen gekocht bij Rose.

Zaterdag shirt en broek direct uitgeprobeerd bij -1 C en het was nog te doen ook:-) Alleen een paar overschoenen had wel fijn geweest.

De trisuit had ik trouwens wel een zeem in verwacht.. of is het zo dun dat ik eroverheen kijk? of zit dat er nooit in?  Ik ga een 1/4 doen dus 40km fietsen moet wel te doen zijn.


http://www.rose.nl/producten/detail/aid:553225/

Maarten

Ik heb dezelfde en ben er reuze blij mee ondanks dat ook ik eerst 3x keek naar wat een zeem moest voorstellen, echter t/m de kwart afstanden geen probleem op het zadel ermee. Weet niet hoe dat met de halve is maar daar hoop ik nog wel mee te oefenen. Maar als je weer helemaal in het fietsen ben en hard dan is zo'n zeem ook niet meer zo van belang naar mijn idee. Weet niet hoe dat op een 180km is.

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

517

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Rose69 schreef:

Maar als je weer helemaal in het fietsen ben en hard dan is zo'n zeem ook niet meer zo van belang naar mijn idee. Weet niet hoe dat op een 180km is.

Mee eens Rose, bij de halve heb ik inderdaad met tri-short gefietst (ik herinner me nog ergens gelezen te hebben: als je vooral last van je kont hebt, fiets je niet hard genoeg...) en had daar geen last van. Maar bij de hele heb ik toch wel besloten een broek met een dikke zeem aan te trekken.... Had ook het mentale voordeel dat ik daarna bij het lopen een frisse hardloopshort aan kon doen.

triathlon is 3x leuker!

518

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb tijdens Challenge Barcelona geen moment last gehad van de dunne zeem in mijn Orca 226 tri-suit. Niet bij het fietsen en ook niet bij het lopen. Het voelde niet beter of slechter aan dan fietsen met een dikke zeem en lopen zonder zeem in mijn herinnering. Probeer het zelf uit, dan kan je beslissen of het de extra tijd in T1 en T2 waard is.

519

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zeem hangt af van het merk/model trisuit wat je koopt.. Ik heb een tri short van Saucony met daarin ook zo'n fleecepad. Maar mijn trisuit van Matong heeft een prima zeem, dik genoeg om lang mee te fietsen en dun genoeg om geen last van te hebben met lopen. Hangt dus van model/merk af.. Overigens met tri short met fleecepad ook nooit ergens last van gehad..

520

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zeem hangt af van het merk/model trisuit wat je koopt.. Ik heb een tri short van Saucony met daarin ook zo'n fleecepad. Maar mijn trisuit van Matong heeft een prima zeem, dik genoeg om lang mee te fietsen en dun genoeg om geen last van te hebben met lopen. Hangt dus van model/merk af.. Overigens met tri short met fleecepad ook nooit ergens last van gehad..

521 Laatst bewerkt door Rose69 (01-03-13 11:12:15)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

cool

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

522

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Rose69 schreef:

cool

Een zonnebril, nog zoiets persoonlijks... Goed punt, hoog tijd om weer eens up te graden.

523 Laatst bewerkt door petitmas (01-03-13 11:33:20)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Kleine tip voor de "zonnebril kopers"

DIT is de allerfijnste bril die ik ooit heb gekocht. Superlicht, "klemt" goed (dus glijdt niet van je neus af) en inclusief transparante en oranje glazen.

En deze kost ?

524

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

petitmas schreef:

Kleine tip voor de "zonnebril kopers"

DIT is de allerfijnste bril die ik ooit heb gekocht. Superlicht, "klemt" goed (dus glijdt niet van je neus af) en inclusief transparante en oranje glazen.

En deze kost ?

Als hij zo goed is zal het wel meer moeten kosten dan een beetje nette Oakley, dus dat kan niet minder dan € 300 zijn.  cool

525

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Woehaaaaaaaaa..............dat denkt dus iedereen. Ik deed dezelfde truc met onze "fietsende kampeerders" en die zeiden ook meteen : wow, die zal wel heel duur zijn.

Tatatatatatatatatata : het ongekende bedrag van €3,99 bij LIDL  lol  cool  roll  mad  tongue  yikes  big_smile  smile