Het is mijn train/toerfiets voor als ik langeritjes ga maken dus daar mag een tasje onder zitten hoor.......mijn westrijd fiets blijft zonder dat spul.
Net effe een klein ritje op de Argon18 gedaan.......damn das wennen, compleet ander gevoel als op de Stevens. natuurlijk heb ik nog niet de perfecte zit gevonden dat duurt bij mij altijd een tijdje voor ik die heb. Wat me nog meer op viel is dat hij heel erg stijf aanvoelt maar toch comfort heeft. je merkt dat de verhoudingen anders zijn als bij de Stevens TT tel daar bij op dat die een dubbel crank heeft die 175 mm is (Argon18 172,5 compact) dan kun je je voorstellen dat dit totaal anders voelt. De onderdelen lijkken goed te werken en de afstellingen zijn verder goed schakelen gaat als een "heumm" nieuwe..........Stuur is een beetje anders en ik mis het ligstuur, de Talon voelt dikker aan en robuust. De balance lijkt erg goed en de onderdelen werken goed samen..............Kortom een fiets met potentie om een topper te worden........ Nou de baas nog.
Vanzella schreef:monkeloor schreef:mikecorn schreef:Eindelijk hij is af.........morgen een proefritje maken en dan de fine tuning en dan genieten .
Mooi! Nou nog het zadeltasje dumpen en dan ben je helemaal klaar
My thoughts exactly, mooie fiets! maar dat tasje kan wel wat kleiner...
Life is short, so max it..............als mijn baas vraagt wat ik het liefst doe dan moet ik toch echt antwoorden "zo min mogenlijk".