601

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

monkeloor schreef:
mikecorn schreef:

Eindelijk hij is af.........morgen een proefritje maken en dan de fine tuning en dan genieten cool .

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/11964_149634995213519_1394200171_n.jpg

Mooi! Nou nog het zadeltasje dumpen en dan ben je helemaal klaar wink

My thoughts exactly, mooie fiets! maar dat tasje kan wel wat kleiner...

602 Laatst bewerkt door mikecorn (11-04-13 14:30:46)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Het is mijn train/toerfiets voor als ik langeritjes ga maken dus daar mag een tasje onder zitten hoor.......mijn westrijd fiets blijft zonder dat spul.

Net effe een klein ritje op de Argon18 gedaan.......damn das wennen, compleet ander gevoel als op de Stevens. natuurlijk heb ik nog niet de perfecte zit gevonden dat duurt bij mij altijd een tijdje voor ik die heb. Wat me nog meer op viel is dat hij heel erg stijf aanvoelt maar toch comfort heeft. je merkt dat de verhoudingen anders zijn als bij de Stevens TT tel daar bij op dat die een dubbel crank heeft die 175 mm is (Argon18 172,5 compact) dan kun je je voorstellen dat dit totaal anders voelt. De onderdelen lijkken goed te werken en de afstellingen zijn verder goed schakelen gaat als een "heumm" nieuwe..........Stuur is een beetje anders en ik mis het ligstuur, de Talon voelt dikker aan en robuust. De balance lijkt erg goed en de onderdelen werken goed samen..............Kortom een fiets met potentie om een topper te worden........ Nou de baas nog.

Vanzella schreef:
monkeloor schreef:
mikecorn schreef:

Eindelijk hij is af.........morgen een proefritje maken en dan de fine tuning en dan genieten cool .

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/11964_149634995213519_1394200171_n.jpg

Mooi! Nou nog het zadeltasje dumpen en dan ben je helemaal klaar wink

My thoughts exactly, mooie fiets! maar dat tasje kan wel wat kleiner...

Life is short, so max it..............als mijn baas vraagt wat ik het liefst doe dan moet ik toch echt antwoorden "zo min mogenlijk".

603

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

mikecorn schreef:

Het is mijn train/toerfiets voor als ik langeritjes ga maken dus daar mag een tasje onder zitten hoor.......mijn westrijd fiets blijft zonder dat spul.

Net effe een klein ritje op de Argon18 gedaan.......damn das wennen, compleet ander gevoel als op de Stevens. natuurlijk heb ik nog niet de perfecte zit gevonden dat duurt bij mij altijd een tijdje voor ik die heb. Wat me nog meer op viel is dat hij heel erg stijf aanvoelt maar toch comfort heeft. je merkt dat de verhoudingen anders zijn als bij de Stevens TT tel daar bij op dat die een dubbel crank heeft die 175 mm is (Argon18 172,5 compact) dan kun je je voorstellen dat dit totaal anders voelt. De onderdelen lijkken goed te werken en de afstellingen zijn verder goed schakelen gaat als een "heumm" nieuwe..........Stuur is een beetje anders en ik mis het ligstuur, de Talon voelt dikker aan en robuust. De balance lijkt erg goed en de onderdelen werken goed samen..............Kortom een fiets met potentie om een topper te worden........ Nou de baas nog.

Vanzella schreef:
monkeloor schreef:

Mooi! Nou nog het zadeltasje dumpen en dan ben je helemaal klaar wink

My thoughts exactly, mooie fiets! maar dat tasje kan wel wat kleiner...

Net resultaat! Enne, je kan er zo een ligstuurtje op monteren, heb ik ook op mijn trainingsfiets zitten (en de zithouding van beide fietsen gelijk getrokken) rijdt wel zo fijn. smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

604

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Most talon stuur is niet rond helaas maar ovaal/plat dus dat maakt het monteren van ligstuur lastiger ....en eerlijk gezegt hoeft het ook niet hoor, het is mijn toer/training fiets.........de Stevens zal voor wedstrijden tijdrit/triathlons gebruikt worden en op de Tacx dus kan ik daar het liggen oefenen.

Life is short, so max it..............als mijn baas vraagt wat ik het liefst doe dan moet ik toch echt antwoorden "zo min mogenlijk".

605

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Idd ik wilde op mijn nieuwe fiets ook eerst zo een FSA plasma stuur laten zetten maar dan kun je geen opzetstuurtje meer monteren dus heb maar een gewoon stuurtje genomen.

606

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag de adidas boost schoenen gaan halen de gesteunde versie. Op de testpiste voelde ze goed aan nu afwachten wat ze op het asfalt doen. Nieuwe fiets heb ik ook he zaterdag 88km in groep gereden en het voelde ook goed aan big_smile voor mij dan toch voor de rest niet zo lol

607

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ben stiekem toch wel heel benieuwd naar die addidas boost....als je wilt een verslag van je eerste paar runs. ik moet nodig nieuwe schoenen hebben en deze leken me ook wel goed.

ronnyke schreef:

Vandaag de adidas boost schoenen gaan halen de gesteunde versie. Op de testpiste voelde ze goed aan nu afwachten wat ze op het asfalt doen. Nieuwe fiets heb ik ook he zaterdag 88km in groep gereden en het voelde ook goed aan big_smile voor mij dan toch voor de rest niet zo lol

Life is short, so max it..............als mijn baas vraagt wat ik het liefst doe dan moet ik toch echt antwoorden "zo min mogenlijk".

608

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

iemand ervaringen met de Agu Trabuco helm?

609

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gisteren naar de wetsuit testavond geweest in Nieuw Vennep en een Huub Archimedes 3:5 besteld (ze waren nog niet op voorraad). Het extra drijfvermogen in de benen viel meteen op, alsmede de flexibiliteit in de schouders en de armen (al zal dat bij alle high-end wetsuits het geval zijn). Huub Toussaint liep er overigens ook rond, hij is dus echt betrokken bij het produkt. Zodra de wetsuit binnen is wil ik een vergelijkende zwemtest doen in zee met mijn oude wetsuit om te kijken of het ook daadwerkelijk scheelt in tijd over bijvoorbeeld een kilometer zwemmen. Een dergelijke vergelijking heb ik niet kunnen vinden op internet.
http://img.viame-cdn.com/photos/44981b80-8a90-0130-3f69-22000a9f18d8/r600x600.jpg

610

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@maca944 Mooi pak, ik ga er vanuit dat het goed zit en ben benieuwd naar je bevindingen als mede matige zwemmer en behoefte hebbend aan een nieuw wetsuit op redelijke termijn.

Wat kost deze eigenlijk?

Ik heb mijn koersfiets een kleine update gegeven, nieuwe ketting, trapas en stuurlintje.

Het top stuk van de aankopen was de nieuwe fietshelm voor mijn dochter... http://www.henkbaars.nl/boogy-520#

611

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Racefiets voor mijn vrouw gekocht..

ikzelf en beide kinderen hadden er al heen, gisteren kwam ze zelf met het idee om een racefiets te kopen ( MTB heeft ze al )

Is een Merida Ride Lite 91 ( is Sora afgemonteerd )

https://dl.dropboxusercontent.com/u/97983244/2013-04-20%2016.25.59.jpg

612

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vanzella schreef:

@maca944 Mooi pak, ik ga er vanuit dat het goed zit en ben benieuwd naar je bevindingen als mede matige zwemmer en behoefte hebbend aan een nieuw wetsuit op redelijke termijn.

Wat kost deze eigenlijk?

Hij zou 600 euro moeten kosten.

613

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb ook zitten zoeken naar een vergelijkende test van verschillende merken high-end wetsuits, niet gevonden.
Ik was ook op de wetsuit testavond en had een wetsuit van HUUB uit het midden segment. Bij het keerpunt in het zwembad liep er telkens een slok water het pak in, dus minder geschikt voor mij.
Wat me wel opviel was, zoals Maca944 ook al aangeeft, de grote flexabiliteit in schouder, biceps en het kuit gedeelte.

Ja en zeg nou zelf het ziet er ook wel gelikt uit op de foto. Niet Maca maar het pak bedoel ik. lol

Wie het wetsuit past trekke hem aan!

Proficiat met je aankoop

greetz

614

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

In die prijsklasse zijn de meeste pakken wel flexibel denk ik,zou toch mogen altans.

615

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik wilde mezelf nog eens trakteren op een nieuw helmke de giro air attack shield maar hij is op de moment nog niet leverbaar mad

616

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Profile Design T4+ Opzetstuur aangeschaft kijken of het gaat bevallen.  smile  big_smile

617

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ahh weet je wat, mijn nieuwe atb zet ik niet alleen in het show your bike forum. Hij is nieuw dus mag ook hier smile

http://www.canyon.com/i/bikes/bikedetail/yellowstone-al-29-69_c1045.png

618

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Benieuwd hoe hij bevalt. Voor de herfst en winter staat een nieuwe mtb nog op mijn verlanglijstje. Canyon ligt dan het meest voor de hand. Welke is dit?

619

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb vorige zaterdag mijn eerste wetsuit gekocht.
Weliswaar tweedehands in triathlonzaak, maar voor te beginnen lijkt me dit ok.
Vortex Xterra

620

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Beste sporters,

Ik zit tekijken om eneigecompressiekleding aan teschaffen.
Zokwam ik op de site van compresssport.
Heeft iemand ervaring met dit merk, het gaat vooral om het triathlonshirt en de triathlonbroek.
Met name de triathlonbroek vind ik er een beetje vreemd uitzien met de windvangertjes van voren.

graag jullie ervaringen

sportieve grpet
Peet

621

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

zoalsjulliealgezienhebbenhapertmijnspatiebalksoms

622

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nico0105 schreef:

Ik heb vorige zaterdag mijn eerste wetsuit gekocht.
Weliswaar tweedehands in triathlonzaak, maar voor te beginnen lijkt me dit ok.
Vortex Xterra

Waar en voor welke prijs heb je dit gekocht? Ik zoek namelijk ook één.

623

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Running Mate in Kampenhout
169€

624

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

lol.....

peet schreef:

zoalsjulliealgezienhebbenhapertmijnspatiebalksoms

Life is short, so max it..............als mijn baas vraagt wat ik het liefst doe dan moet ik toch echt antwoorden "zo min mogenlijk".

625

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zelf nog niet gekocht van compressport, nochtans is dit wel de bedoeling ook deze maand.
Ik heb er al vrij goed nieuws over gehoord. Denk ook dat het een beetje afhangt wat het doel is van de compressiekledij.
Wil je ermee racen of wil je er gewoon mee in de luie zetel liggen.
Voor luie zetel maakt het niet meteen uit maar voor te racen of intensief te trainen moet je zorgen dat het goed zit... en dat is vrij persoonlijk denk ik.