Ik heb nu 2,5 jaar een relatie, en woon nog thuis, ben in het weekend samen met mijn vriendin.
Ik probeer zaterdagochtend tot 1 uur te fietsen, soms 2 uur.. Dus hoe vroeger ik vertrek, hoe meer km ik kan draaien. Zondags is mijn rustdag.
Ga naar school ma di wo do vr.
Werk savonds bij de Appie Heijn Ma/Di + Do avond.
Woensdagavond repetitie bij een band waar ik speel.
Dit zorgt er voor dat mijn vrije tijd een beetje minimaal is.
Elk half uur dat ik kan, ga ik naar buiten, lopen, fietsen, whatever. Hoe korter de training zal zijn, hoe intensiever ik het zal maken. een training van een half uur fietsen kan slopend zijn hoor
Ook probeer ik krachttraining bij te houden, en te spinnen voor mijn ontspanning, even wat anders dan altijd buiten fietsen etc.
Dus ik doe elk moment dat ik geen verplichting heb of niet aan het rusten ben, aan sport.
Mijn ouders vinden het ok, lekker rustig, en ik heb tenslotte een doel gesteld. Dat vinden ze goed.
Zoals maca zegt, probeer het voor je werk te proppen, of als de kids slapen (jong). als ze ouder zijn vermaken ze zichzelf wel, en kan je partner op de fiets met je mee fietsen als jij rent, kan ze lekker zeggen dat je langzaam rent. Negatieve motivatie is ook motivatie haha...
Probeer een balans te vinden die jij fijn vind om te trainen, en je partner ok vind ivm tijdsblokken.
Zichzelf aan het trainen tot Triatleet sinds 1-5-2013.
Eerst baantjes trekken, dan tandem rijden, en dan een wandeltocht!