651

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hoi!! Ik heb... ehm... nevermind.
https://lh6.googleusercontent.com/-9BbeIjbb19w/UZiXG5RJWdI/AAAAAAAAABE/nJPFAa3Mxis/w806-h606-no/104_2775.JPG

652

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Niet echt een onbelangerijke investering maar heu.. Goed heu waarom geen elastische?

653

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Was meer een reactie op Petitmas' voorgaande post. Kon niet voorzien dat deze op een nieuwe pagina kwam...

Had ze overigens apart liggen omdat ik in een nieuw setje Saucony Spectrums onlangs Lock Laces gepropt heb.

654

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ok ben terug mee en om dan maar mee op de trein te springen heb ik dus overlaast ook een 2xu tri suit bij de triathlon shop gaan halen en heb er een race-belt bij GEKREGEN big_smile

655

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dorter.............woehaaaa GENIAAL  cool

656

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

DC Rainmaker heeft een mooie post:

http://www.dcrainmaker.com/2013/05/incr … 310xt.html

657 Laatst bewerkt door Scighera (30-05-13 21:49:58)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/407585_10151511129323541_232201116_n.jpg

Saucony ProGrid Kinvara 3 218gram 4mm drop

Gaan mijn Asics SkySpeeds vervangen als primaire trainer...ik(zit nu aan mijn 4e paar, nog 1 paar skyspeed 3 liggen voor zomer/herfst. Kan ik mooi in de off-season de overstap maken en er aan wennen smile

Reden? vind de Skyspeed alweer te stug/stabiel etc worden. De TypeA4 bevallen me erg goed als wedstrijdschoenen dus ik dat de Kinvara een goede keus is smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

658

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ai ai.... vandaag even naar tri-run geweest in Hillywood... was eigenlijk allen van plan om een startnummer riempje te halen maar kwam thuis met:
Orca 226 tri broek,
Zoot tri tank,
Aquaspere karman zwembril
Chip enkelbandje
Snelsluitveters

Oh ja en natuurlijk nog een startnummerbandje..  lol

659

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

gadget schreef:

Ai ai.... vandaag even naar tri-run geweest in Hillywood... was eigenlijk allen van plan om een startnummer riempje te halen maar kwam thuis met:
Orca 226 tri broek,
Zoot tri tank,
Aquaspere karman zwembril
Chip enkelbandje
Snelsluitveters

Oh ja en natuurlijk nog een startnummerbandje..  lol

Haha, herkenbaar

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

660 Laatst bewerkt door Dorter (31-05-13 20:37:37)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Scighera schreef:

Saucony ProGrid Kinvara 3 218gram 4mm drop

Scichera, heb je de schoenen al in huis?? Er valt me iets op aan de foto die je geplaatst hebt. Op deze foto (en ik heb de site even nagezocht) op onderstaande foto wordt gesuggereerd dat de onderzijde buitenzijde voorvoet voorzien zou zijn van meer slijtrubber dan op alle overige kleuren Kinvara 3!!! Wil je me na ontvangst als de sodemieter laten weten of dit slijtrubber er ook werkelijk zit zoals op het plaatje??

http://www.directrunning.co.uk/Images/Gallery1/saucony_kinvara_3_20157_11.jpg

661

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

gadget schreef:

Ai ai.... vandaag even naar tri-run geweest in Hillywood... was eigenlijk allen van plan om een startnummer riempje te halen maar kwam thuis met:
Orca 226 tri broek,
Zoot tri tank,
Aquaspere karman zwembril
Chip enkelbandje
Snelsluitveters

Oh ja en natuurlijk nog een startnummerbandje..  lol

Gelukkig maar, anders moest je nog terug smile

662

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dorter schreef:
Scighera schreef:

Saucony ProGrid Kinvara 3 218gram 4mm drop

Scichera, heb je de schoenen al in huis?? Er valt me iets op aan de foto die je geplaatst hebt. Op deze foto (en ik heb de site even nagezocht) op onderstaande foto wordt gesuggereerd dat de onderzijde buitenzijde voorvoet voorzien zou zijn van meer slijtrubber dan op alle overige kleuren Kinvara 3!!! Wil je me na ontvangst als de sodemieter laten weten of dit slijtrubber er ook werkelijk zit zoals op het plaatje??

http://www.directrunning.co.uk/Images/Gallery1/saucony_kinvara_3_20157_11.jpg

Je bedoelt dat ze meer profielering hebben zwart gespoten i.t.t. andere versies tongue

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

663 Laatst bewerkt door HansH (01-06-13 14:43:41)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Omdat het oog ook wat wil (of gaat triathlon daar juist over  wink ) en omdat mijn oude kleding alweer 3-4 jaar oud was, een nieuw tri-suit gekocht, de castelli body-paint. Morgen uitproberen in Almere!  cool - als je niet snel bent, zorg dan in ieder geval dat je er snel uitziet!

triathlon is 3x leuker!

664

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Deze heb ik ook  cool

665 Laatst bewerkt door draak (01-06-13 20:20:34)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Net een nieuw trisuit. wil ik mijn huidige schoenen vervangen voor het zelfde model, hebben ze dezelfde kleur!!
De fietsschoenen had ik al 1 dag voor enschede gekregen, nu nog overschoentjes erbij en klaar voor morgen.

666

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Donderdag jl: Paar Asics Gel Forte (die gaan als een speer komende week retour) nog nooit zulke [zelf censuur] schoenen gehad. Zien er wel mooi uit maar lopen als ouderwetse (houten) klompen, met dito demping. Zo voelt het voor mij in ieder geval wel aan   ;-)

667

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Enervit Isotone sportdrank poeder.. ik was een beetje klaar met Isostar en Born, dus deze eens proberen.

Niets verheffends maar nieuw is nieuw smile

668

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Flow Link van Polar gekocht, was het opschrijven van hartslagen wel zat  big_smile
Moet morgen in de post zitten.................maar ja, blijven Fransen hè  tongue

669

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

petitmas schreef:

Flow Link van Polar gekocht, was het opschrijven van hartslagen wel zat  big_smile
Moet morgen in de post zitten.................maar ja, blijven Fransen hè  tongue

Polar is fins? .fi=Finland.

Zichzelf aan het trainen tot Triatleet sinds 1-5-2013.
Eerst baantjes trekken, dan tandem rijden, en dan een wandeltocht!

670

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

SanderDeVos schreef:
petitmas schreef:

Flow Link van Polar gekocht, was het opschrijven van hartslagen wel zat  big_smile
Moet morgen in de post zitten.................maar ja, blijven Fransen hè  tongue

Polar is fins? .fi=Finland.

Hij krijgt hem via de Franse post. Petitmas woont in Frankrijk..

671

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vanzella schreef:
SanderDeVos schreef:
petitmas schreef:

Flow Link van Polar gekocht, was het opschrijven van hartslagen wel zat  big_smile
Moet morgen in de post zitten.................maar ja, blijven Fransen hè  tongue

Polar is fins? .fi=Finland.

Hij krijgt hem via de Franse post. Petitmas woont in Frankrijk..

Dat verklaart een hoop..
Excuses moi!

Zichzelf aan het trainen tot Triatleet sinds 1-5-2013.
Eerst baantjes trekken, dan tandem rijden, en dan een wandeltocht!

672

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik had de air attack van giro besteld maar ik heb deze afgelopen weekend in La Roche gezien en ik vond het zo een lelijk ding dat ik hem maar gèannuleerd heb. Heb me iin de plaats de tri vertigo van kask besteld en deze heb ik volgende week al tongue had ook nog eens geluk de gels en bars die ik gebruik stonden 1kopen 1gratis dus heb direcht mijn voorraad voor het hele jaar ingeslagen+sport en recup drank had ik weer een mooie rekening mad

673

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuwe fietsschoenen gekocht: Northwave Thyphoon Evo
Verder ook nieuw stuurlint rond het stuur van m'n Trek smile, ditmaal navy-blauw ipv wit
Daarnaast gisteren ook een nieuw zwembrilletje gekocht, en direct uitgetest in open water smile

674 Laatst bewerkt door petitmas (09-06-13 09:48:27)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ja Sander ik weet dat Polar Fins is en dat het "made in China" is en toch moeten de Fransen het bij mij afleveren  cool
enne............het is "excusez moi"...........maar dat is je vergeven :-)

Kom maar een keertje hier trainen.............heeft Frank Heldoorn ook ent 2 weken gedaan

675

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Waar is hier smile?