676

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Klik op "website" onder de naam van petimas smile

677

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Arnoutdv schreef:

Klik op "website" onder de naam van petimas smile

Forum trainings week bij Petitmas thuis?

En nog steeds geen Tri-suit. Mezelf beveeld pas echte spullen aan te schaffen als ik verslaafd raak.

Na mijn 1e 1/8 een 1/4...

Als ik dan nog wil, dan een Tri-suit en een Wet-suit

Zichzelf aan het trainen tot Triatleet sinds 1-5-2013.
Eerst baantjes trekken, dan tandem rijden, en dan een wandeltocht!

678

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Tri-suit is nu niet echt verloren geld. Kan je desnoods nog gebruiken voor gewoon te lopen of fietsen.

679 Laatst bewerkt door petitmas (10-06-13 19:33:34)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Grappig "Aplus" daar onderteken ik nog wel eens mee "A+", Frans voor "laterrrrr"
Maar Aplus, hier = www.lepetitmasdile.com

DE plek om je heel goed voor te bereiden op een nieuw triathlonseizoen.

Voor degene die het nog niet weten, er is ook een aparte triathlon facebookpagina :

https://www.facebook.com/groups/160921120707069/

A+  cool

SanderdeVos : uiteraard leest niet iedereen alles op het moment van posten, maar ik had al een keer een voorzetje gemaakt. Trainingsweken zijn zeker mogelijk hier en (bijna) alles kan.

LET OP :
* Op basis van logies, half pension of volpension
* Het is zeker al leuk en nuttig vanaf 4 nachten
* Op minder dan 900 km vanaf Utrecht
* Kan in elke maand behalve juli en augustus
* Let op de website : triathlon226, daar komt een verslag van de 2 weken van Frank Heldoorn alhier

LAST BUT NOT LEAST : wij zijn heeeel goedkoop  tongue

680 Laatst bewerkt door stjames (11-06-13 13:06:56)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag een Stevens Volt gekocht.

Normaal gesproken was deze fiets ver boven mijn budget, maar in een loterij had ik een serieuze tegoedbon bij de plaatselijke fietswinkel gewonnen.

Nu alleen nog flink door trainen anders durf ik er niet eens op te fietsen in een wedstrijd. smile

681

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ziet er mooi uit zeg!

682

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

stjames schreef:

Vandaag een Stevens Volt gekocht.

Normaal gesproken was deze fiets ver boven mijn budget, maar in een loterij had ik een serieuze tegoedbon bij de plaatselijke fietswinkel gewonnen.

Nu alleen nog flink door trainen anders durf ik er niet eens op te fietsen in een wedstrijd. smile

Mooie fiets!! Zo een tegoedbon zou ik ook wel willen winnen!!!

Hehe.. best wel een kick hoor als je iemand op zo'n gave fiets het nakijken kan geven :-)

683

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

bvoruns schreef:

Hehe.. best wel een kick hoor als je iemand op zo'n gave fiets het nakijken kan geven :-)

Is het wel eens bij je opgekomen dat de eigenaar bewust langzamer rijdt omdat hij dan langer van zijn fiets kan genieten...?  smile

684

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dorter schreef:
bvoruns schreef:

Hehe.. best wel een kick hoor als je iemand op zo'n gave fiets het nakijken kan geven :-)

Is het wel eens bij je opgekomen dat de eigenaar bewust langzamer rijdt omdat hij dan langer van zijn fiets kan genieten...?  smile

Dat zal het zijn geweest :-)

Of er was een andere reden dat hij nogal moeilijk keek....

685

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

bvoruns schreef:

Hehe.. best wel een kick hoor als je iemand op zo'n gave fiets het nakijken kan geven :-)

Misschien moet ik dan juist wel op deze fiets starten. In de wetenschap dat ik iedereen die mij voorbij gaat ook weer een mooie dag bezorg smile  smile

686

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

bvoruns schreef:

Hehe.. best wel een kick hoor als je iemand op zo'n gave fiets het nakijken kan geven :-)

Misschien moet ik dan juist wel op deze fiets starten. In de wetenschap dat ik iedereen die mij voorbij gaat ook weer een mooie dag bezorg smile  smile

687

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hele gave bike

688

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gisteren een paar pearl izumi loopschoenen gekocht. En nog wat kleine rommel.

689

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een setje verse fietskleding...

http://www.triathlonwinkel.nl/fietsbroe … gory_id=36

http://www.triathlonwinkel.nl/koerstrui … gory_id=38

690

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

stjames schreef:

Vandaag een Stevens Volt gekocht.

Normaal gesproken was deze fiets ver boven mijn budget, maar in een loterij had ik een serieuze tegoedbon bij de plaatselijke fietswinkel gewonnen.

Nu alleen nog flink door trainen anders durf ik er niet eens op te fietsen in een wedstrijd. smile

Voor het eerst op de fiets gereden. Wat denk je? Lekke band..... mijn eerste in 23 jaar....als dat maar geen voorteken is.

't ging wel hard (voor mijn doen dan he sad )

691

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

stjames schreef:
stjames schreef:

Vandaag een Stevens Volt gekocht.

Normaal gesproken was deze fiets ver boven mijn budget, maar in een loterij had ik een serieuze tegoedbon bij de plaatselijke fietswinkel gewonnen.

Nu alleen nog flink door trainen anders durf ik er niet eens op te fietsen in een wedstrijd. smile

Voor het eerst op de fiets gereden. Wat denk je? Lekke band..... mijn eerste in 23 jaar....als dat maar geen voorteken is.

't ging wel hard (voor mijn doen dan he sad )

Verschil ten opzichte van een racefiets met ligstuur erop gemonteerd?

692

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

pieterjan99 schreef:
stjames schreef:
stjames schreef:

Vandaag een Stevens Volt gekocht.

Normaal gesproken was deze fiets ver boven mijn budget, maar in een loterij had ik een serieuze tegoedbon bij de plaatselijke fietswinkel gewonnen.

Nu alleen nog flink door trainen anders durf ik er niet eens op te fietsen in een wedstrijd. smile

Voor het eerst op de fiets gereden. Wat denk je? Lekke band..... mijn eerste in 23 jaar....als dat maar geen voorteken is.

't ging wel hard (voor mijn doen dan he sad )

Verschil ten opzichte van een racefiets met ligstuur erop gemonteerd?

Dat is in mijn geval een beetje lastig te zeggen, omdat ik een redelijk trieste racefiets had. Zo'n beetje alles is beter.
Ik denk dat het belangrijkste t.o.v. van een racefiets met ligstuur toch wel de zitpositie is. Doordat je verder naar voren zit t.o.v. de pedalen heb je minder het gevoel dat je dubbelgevouwen op de fiets zit wanneer je op het ligstuur ligt. Je hele lichaam wordt zeg maar meer naar voren gekanteld i.p.v. alleen je bovenlichaam.
Maar ja,er zijn op dit forum vast mensen die er veel meer wijze dingen over kunnen zeggen dan ik.

693

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zaterdag in Amsterdam een setje nieuwe shimano RS80 c50 wielen gekocht. Volgens mij de ideale set om allround in te zetten.

Niet te zwaar, wel een beetje aero, betrouwbare ultegra naven, mooi en een beschaafde prijs.

http://www.fasefietsen.nl/wp-content/uploads/2012/12/shimono-velg.jpg

694

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ff zitten surfen gisteravond, dus als het goed is is nu onderweg:

een paar asics cumulus 14
een shirt (lang) en pants (lang) asics (alvast voor het najaar, was nu goedkoop)
twee paar free laces
een paar asics nimbus (voor m'n jongste zoon)
een shirt asics (korte mouw)
een tri-top

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

695

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Genoeg gekocht, maar nog niks binnen.. post is drama momenteel uit de UK tongue

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

696

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Scighera schreef:

Genoeg gekocht, maar nog niks binnen.. post is drama momenteel uit de UK tongue

Denk dat het door NL komt. Zit al sinds 23mei op een priority pakketje te wachten uit USA, ligt sinds 12 juni stil bij de douane in NL sad.


Wat er binnenkort aankomt:
-Garmin 910XT
-Quick Release kit 910XT
-Longsleeve Nike hardloopshirt (voor de koudere dagen)
-Waterproof Sunscreen tongue
-Swim-Bike-Run van gebroeders Brownlee.

697

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Is ook zeker NL.... Pakketen uit de UK kunnen door PostNL (op tijd) DHL (te laat) of MetroPost (Te laat, 2,5week dit keer) worden bezorgd....

1 pakket is nu binnen:

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1006115_10151545294863541_1414400975_n.jpg

-Zoggs Predator Flex mirrored
-Maru Pulse Mirrored
-FSA Team Issue 130mm (lange armen, in de hoop dat ik nu wel een goede hoek kan vinden voor mijn armen, groter drame geen optie, kan ik niet diep genoeg zitten)

SRM kabel is ook binnen inmiddels via UPS...prijzen zijn schandalig, maar ja, is niet anders tongue

Laatste pakket is vandaag aangeboden geweest ( Saucony Kinvara3 en UnderArmour) maar was niet thuis, laat ook dat maar op mijn werk bezorgen...

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

698

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Waarom en waar koop je in uk?

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

699 Laatst bewerkt door Scighera (19-06-13 15:36:40)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

waarom: groot assortiment en scherpe prijzen
waar: Wiggle.co.uk / wiggle.nl in dit geval smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

700

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Scighera Ik zie twee zwembrillen in je bestelling. Waarvoor ga je de Maru gebruiken en waarvoor de Zoggs Predator Flex Polarized? Ik ben ook een beetje aan het zoeken welke Zoggs Predator voor mij geschikt zou zijn. Ik heb hier een overzicht gevonden: http://zoggs-predator.nl/ In ieder geval mogelijkheden genoeg...