1 Laatst bewerkt door petitmas (13-06-13 18:48:09)

Onderwerp: Uit de oude doos

Hoi

Het leek mij wel leuk, ook voor "de nieuwkomers" om oude foto's van wedstrijden te posten. Leuk om de evolutie in kleding en materiaal te zien, Ik vind dat we met "oud" alles kunnen posten van voor 2005

Hier een eerste voorzetje, ik moet nog meer hebben  cool

2

Re: Uit de oude doos

Ha! Mooi om te zien. Ergens ben ik bang dat we over een jaar of 20 naar de foto's van nu kijken met dezelfde blik als waarmee ik nu naar jouw foto kijk.

3

Re: Uit de oude doos

Nou, kom op met die foto's. Elke triatleet is een ijdeltuit, dus er zijn plenty foto's

4 Laatst bewerkt door Cor (14-06-13 09:44:31)

Re: Uit de oude doos

Vooruit dan maar... de oudste die ik kon vinden ;-) triathlon Anna Paulowna, begin jaren 90 denk ik.
https://lh3.googleusercontent.com/-XNiMc8YC7-c/UbrI9gYcKtI/AAAAAAAANQE/uZ7LgKqNsig/w546-h761-no/triathlon+anna+paulowna.jpg

5

Re: Uit de oude doos

petitmas schreef:

Nou, kom op met die foto's. Elke triatleet is een ijdeltuit, dus er zijn plenty foto's

Een ijdeltuit.. echt niet.. je spreek zeker voor jezelf :-)

6

Re: Uit de oude doos

|Kappe kerel Cor!!! Niet veel veranderd


Cor schreef:

Vooruit dan maar... de oudste die ik kon vinden ;-) triathlon Anna Paulowna, begin jaren 90 denk ik.
https://lh3.googleusercontent.com/-XNiMc8YC7-c/UbrI9gYcKtI/AAAAAAAANQE/uZ7LgKqNsig/w546-h761-no/triathlon+anna+paulowna.jpg

7

Re: Uit de oude doos

denniss schreef:

|Kappe kerel Cor!!! Niet veel veranderd

Wat minder haar ;-)

8

Re: Uit de oude doos

Ik denk dat Cor erg hard kan lopen. Ben altijd jaloers geweest op zulke benen.
BVORUNS, ELKE triatleet is ijdel, no discussion  cool  Degene die blijven ontkennen zijn het ergst  tongue

9

Re: Uit de oude doos

petitmas schreef:

Ik denk dat Cor erg hard kan lopen. Ben altijd jaloers geweest op zulke benen.
BVORUNS, ELKE triatleet is ijdel, no discussion  cool  Degene die blijven ontkennen zijn het ergst  tongue

Haha. Ik niet, zolang ik maar goed op de foto sta tongue spieren mooi uitkomen enzo.. je ken het wel..