701

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wat is er zo speciaal aan Zoggs?

702

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb de predator en de predator flex en de 2e zit perfect. De gewone predator irriteert op mijn neus. Heb mij deze week er nog eentje meegebracht als reserv.

703

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hmm, bestelling geplaatst bij Wiggle.

2XU Trisuit, eind juli geleverd...
Bovenbuistasje voor op de fiets.
4bottle hydratie riem voor lopen
Speedo Kickboard
Z3R0D Pull Buoy
Speedo BioFUSE Power handflippers
Antifog flesje voor zwembril.

Zichzelf aan het trainen tot Triatleet sinds 1-5-2013.
Eerst baantjes trekken, dan tandem rijden, en dan een wandeltocht!

704

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

SanderDeVos schreef:

Hmm, bestelling geplaatst bij Wiggle.

2XU Trisuit, eind juli geleverd...
Bovenbuistasje voor op de fiets.
4bottle hydratie riem voor lopen
Speedo Kickboard
Z3R0D Pull Buoy
Speedo BioFUSE Power handflippers
Antifog flesje voor zwembril.

die antifog is niet nodig. dasty erop goed uitsmeren en later weghalen met een doekje

705

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

SanderDeVos schreef:

Antifog flesje voor zwembril.

Daar gebruik ik als ex sportduiker speeksel voor.. Altijd voldoende bij je en kost niets ;-)

Spugen, uitsmeren en afspoelen.. klaar.. Ziet er misschien wat ranzig uit maar dat geeft niet.

Trouwens ook heel effectief.

706

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Ik heb de predator en de predator flex en de 2e zit perfect. De gewone predator irriteert op mijn neus. Heb mij deze week er nog eentje meegebracht als reserv.

heb de Predator Flex in Stein gebruikt zondag... erg fijne bril! Ben benieuwd hoe hij zich houdt in zonnige omstandigheden.
Zit goed, comfortabel, lekt niet, beslaat niet en goed zichtveld. Het geld meer dan waard smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

707

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Voor buiten heb je die predator flex reactor met photochromatiche lenzen. Ik wilde hem ook mee te brengen maar vind hem wat te duur aangezien zo een brilletje toch niet zo lang meegaat vind ik (krassen en chloor)

708

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Voor buiten heb je die predator flex reactor met photochromatiche lenzen. Ik wilde hem ook mee te brengen maar vind hem wat te duur aangezien zo een brilletje toch niet zo lang meegaat vind ik (krassen en chloor)

Die heb ik dus, wink Gebruik hem alleen voor wedstrijden, daar heb ik hem ook voor gekocht. (en 1x getest in zwembad om te kijken of ie wel goed waterdicht zat). Voor trainingen gewoon zwembrillen van rond de 10 euro tongue

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

709

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gisteren trouwens mijn Kinvara 3 teruggestuurd naar de UK... de fout om US en UK maten door elkaar te halen maak je 1 keer.... kreeg maat 46(UK10,5) binnen terwijl ik 44,5 nodig had (US10,5) tongue

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

710

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De voorbereiding voor IM Frankfurt 2014 is begonnen.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51Z5HeA9ozL._SY346_PJlook-inside-v2,TopRight,1,0_SH20_.jpg

711

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

De voorbereiding voor IM Frankfurt 2014 is begonnen.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51Z5HeA9ozL._SY346_PJlook-inside-v2,TopRight,1,0_SH20_.jpg

Hahaha! Dit schept natuurlijk wel verplichtingen!  wink

712

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

De voorbereiding voor IM Frankfurt 2014 is begonnen.

Mag je eerst wel je hardloopschoenen afkloppen: het zand van Nice zit er nog onder :-)

713

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag de on-cloudracers besteld. Hoop dat ze zitten heb ze in Zwitserland zelf besteld aangezien ik ze hier niet vind hmm

714

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Deze helm gebruik ik sinds een kleine twee weken:

http://img12.imageshack.us/img12/4665/7xq2.jpg

Bevalt goed!

715

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Bleek schreef:

Deze helm gebruik ik sinds een kleine twee weken:

http://img12.imageshack.us/img12/4665/7xq2.jpg

Bevalt goed!

merk / type? ben wel benieuwd, wil van de winter kijken naar nieuwe TT helm en bij voorkeur met geintegreerd vizier.

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

716

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

http://www.cascohelmen-shop.nl/contents … misch.html

Mooi ding! Ziet er compact uit.

717

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

In het maandblad van de VWB staat er een artikel over deze helm. Ik denk trouwens dat deze of een variant al enige tijd op de piste gebruikt word ook. Op mijn giro selector helm staat ook een vizier maar ik vind het soms zo warm in dat ding+dat hij niet echt makkelijk is om te wisselen.

718

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Scighera schreef:

merk / type? ben wel benieuwd, wil van de winter kijken naar nieuwe TT helm en bij voorkeur met geintegreerd vizier.

Zie de link van Dorter, de helm is een casco speedairo. Het is geen echte TT helm, met een beetje geluk kan ik die vandaag nog laten zien smile

@Ronnyke, de piste helm is volgens mij vergelijkbaar met de TT helm. Het is idd mogelijk om het vizier er af te halen maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

719

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ja, baanwielrenners (met name de Britten, die begonnen er zo'n beetje mee) rijden al jaren met die Casco helmen. Vorig jaar reed Team Sky op de weg ook de tijdritten en ploegentijdrit met die Casco-tt helmpjes.

Verd*mme, nu denk ik aan baanwielrennen en aan Victoria Pendleton... Heel mijn concentratievermogen weer aan barrels...

720

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Daar moet ik je ongelijk in geven. Dat die casco helmen al een tijd op de piste gebruikt worden dat weet ik. Maar team SKY rijd al sinds ze bestaan met de kask bambino helmen in de tijdritten. Ik heb deze ook willen bestellen maar die bestaat niet in mijn maat enkel in maat M sad

721

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Kijk daar heb je het al... Vicky Pendleton warps my mind...

722

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

SanderDeVos schreef:

Hmm, bestelling geplaatst bij Wiggle.

2XU Trisuit, eind juli geleverd...
Bovenbuistasje voor op de fiets.
4bottle hydratie riem voor lopen
Speedo Kickboard
Z3R0D Pull Buoy
Speedo BioFUSE Power handflippers
Antifog flesje voor zwembril.


Inmiddels de handflippers teruggestuurd. Waren veel te groot..

Hydratieriem uitgeprobeerd, liep fijn, alleen nog wat strakker zetten.

Zichzelf aan het trainen tot Triatleet sinds 1-5-2013.
Eerst baantjes trekken, dan tandem rijden, en dan een wandeltocht!

723

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hmmm..
Baan of weg.. Moeilijke keuze!

http://www.independent.co.uk/incoming/article8190951.ece/ALTERNATES/w460/22-wanttobeordinary-gt.jpg
Das dus onze Vicky van de baan..

Of:
https://si0.twimg.com/profile_images/3307370960/04b20286dac63f4caa6d4f8d3da2537d.jpeg
Gracie Elvin, wielrenner op de weg.

Zichzelf aan het trainen tot Triatleet sinds 1-5-2013.
Eerst baantjes trekken, dan tandem rijden, en dan een wandeltocht!

724

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

SanderDeVos schreef:

Hmmm..
Baan of weg.. Moeilijke keuze!

Allebei, je bent triatleet of je bent het niet.. alhoewel.. dan ontbreekt een derde tongue

725

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

http://i3.mirror.co.uk/incoming/article1146330.ece/ALTERNATES/s2197/Great+Britain's+Victoria+Pendleton

Zeker weten Pendleton. Jammer dat ze gestopt is.

Als bvoruns nog een derde mevrouw belieft zou ik Hanka Kupfernagel willen voordragen. Die doet het gedurig ook goed op foto's.