726

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ga toch voor dat zoete van Gracie Elvin:)

En de Raboploeg heeft ook wat leuks hoor!

Zichzelf aan het trainen tot Triatleet sinds 1-5-2013.
Eerst baantjes trekken, dan tandem rijden, en dan een wandeltocht!

727

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag nieuwe wielen besteld big_smile
http://farm3.staticflickr.com/2492/4169438084_8a10c7787f.jpg

728

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Stefan.T schreef:

Vandaag nieuwe wielen besteld big_smile
http://farm3.staticflickr.com/2492/4169438084_8a10c7787f.jpg

Dat benne fijne units... Goede koop.

729

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een nieuwe bidonhouder, de andere is weer eens afgebroken...

730

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Stefan..........wielen worden compleet geleverd, ik bedoel, de spec op de website is dus inclusief naven en de hele rimram?!
Zag een prijsje van € 438

EU materiaal, dus ook nog eens geen invoerrechten. Lijkt me dan een betere deal dan de "Chinese import" of vergelijk ik dan appels met peren?

731

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

PlanetX heeft zijn degelijkheid toch wel al bewezen terwijl je met die chinese toch nog moet afwachten. Als het met de wielen hetzelfde is dan met de chinese frames...

732

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Stefan.T schreef:

Vandaag nieuwe wielen besteld big_smile

Gave wielen.

Heb je er tijdens het fietsen wel profijt van?

733

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik wou eerst ook Chinese wielen kopen, maar de invoerrechten dat is gewoon een risico of je veel of weinig moet betalen.
toen ben ik op planet x gaan zoeken ik vond deze wielen erg mooi. En ze komen vanuit Engeland en ook nog is goedkoop.
dus vond dit een betere deal dan Chinese wielen.
qua kwaliteits verschil tussen Chinese wielen en van planet x weet ik niks van af.
Als het goed is komen ze morgen binnen smile

734 Laatst bewerkt door Stefan.T (04-07-13 12:35:58)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

misschien een stomme vraag, maar heb net mijn continetal gatorskins binnengekregen en ventiel verlengers, maar hoe ga ik deze op elkaar draaien?

735

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Met een ventielsleuteltje het ventiel-binnenwerkje eruit draaien, ventielverlenger op je huidige ventiel draaien en binnenwerkje in je ventielverlenger draaien. Bij ventielverlengers wordt meestal een klein ventielsleuteltje meegeleverd. Bij Tufo in elk geval wel.

736

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

dus als ik het goed begrijp moet ik de rode ventiel verlengers, met het kopje zeg maar in het ventiel van de tube draaien. maar dat draad is heel anders?? of heb ik een verkeerde ventiel verlenger?

737

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Stefan.T schreef:

Ik wou eerst ook Chinese wielen kopen, maar de invoerrechten dat is gewoon een risico of je veel of weinig moet betalen.
toen ben ik op planet x gaan zoeken ik vond deze wielen erg mooi. En ze komen vanuit Engeland en ook nog is goedkoop.
dus vond dit een betere deal dan Chinese wielen.
qua kwaliteits verschil tussen Chinese wielen en van planet x weet ik niks van af.
Als het goed is komen ze morgen binnen smile

hoe duur waren de jouwe en hoeveel mm velgen zijn het?

738

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

de velgen waren bijna 450 eu incl verzenden.
ik heb een combi van 101 achter en 82 voor.

739 Laatst bewerkt door Fiets (04-07-13 19:10:40)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Stefan.T schreef:

de velgen waren bijna 450 eu incl verzenden.
ik heb een combi van 101 achter en 82 voor.

edit: heb ze inmiddels al gevonden
das idd niet duur, heb je er een link naar voor mij?kan ze niet vinden

740

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Stefan.T schreef:

dus als ik het goed begrijp moet ik de rode ventiel verlengers, met het kopje zeg maar in het ventiel van de tube draaien. maar dat draad is heel anders?? of heb ik een verkeerde ventiel verlenger?

dit is ander type ventiel verlenger:

Binnenwerkje terug in het ventielbuisje van de tube draaien (ventiel op uiteraard), en waar je normaal een ventieldopje op draait draai je nu de ventielverlenger op.

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

741

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

zo planet x is zo'n beetje goedkoper als framepje uit china bestellen. kijk deze complete fiets http://www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/CBP … ed_edition met wat upgrades heb je voor 2000 euro een nieuwe super fiets waar je je bij trek bijvoorbeeld 3x zoveel betaald

742

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nu ga je wel appelen met peren vergelijken.

743

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Niet vandaag gekocht, maar wel gisteren...:
http://img198.imageshack.us/img198/7747/qw40.jpg

Was nog meer dan tevreden met mijn huidige Cube tt-fiets, maar liep toevallig tegen een hele mooie buitenkans aan om deze Argon over te nemen, die ik niet kon laten lopen, haha. Dus net als Maca ook op de E-118 tour. Dingen die nog id planning staan; zijn de extensies wat inkorten/ afzagen en de q-rings kettingbladen vervangen voor Sram Red tt kettingbladen. Superveel zin in om hier binnenkort mee te racen!

Oh ja, mocht ik hier nog iemand nog blij kunnen maken met mijn (nu overbodige)Cube, stuur dan maar even een berichtje. Prijs met wat forumkorting komen we vast wel uit.. Foto:
http://img341.imageshack.us/img341/7448/3ykh.jpg

744

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Superfiets Moll84. Feli met de aankoop.

745

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wow! Dat ziet er goed uit! Een dicht achterwiel is het volgende op mijn verlanglijstje, en ik denk dat ik een ISM Adamo zadel eens ga uitproberen. Wit stuurlintje geeft ook wel een ander beeld.

Welke maat is de Cube?

746

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Stefan.T schreef:

misschien een stomme vraag, maar heb net mijn continetal gatorskins binnengekregen en ventiel verlengers, maar hoe ga ik deze op elkaar draaien?

Stefan,
Volgens de site van Continental zijn dit normale draadbanden.
De wielen van Planet X zijn, voor zover ik het kan zien op de site, alleen geschikt voor tubes.
Dit gaat niet passen hoor!

BTW even los van normale banden en tubes: waarom zou je dergelijke wielen en banden kopen?
Deze wielen bieden een voordeel qua luchtweerstand: je gaat er sneller mee.
Vervolgens koop je banden die dit effect weer teniet doet.

Koop bij een paar snelle wielen ook een paar snelle banden.

747

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Wezep en Stefan, een kliene nuance is op zijn plaats denk ik. Gatorskin is toch de behandeling die de duurdere Continental tubes allemaal krijgen? (behalve de GP 4000 tube, die heeft het loopvlak van de draadband)

Mijn fijne en prijzige Competition tubes hebben ze iig wel. Die rollen en sturen erg fijn, ook in de regen. Al denk ik dat bijvoorbeeld de slicks van vittoria (evo corsa CX zeg ik uit mijn hoofd) een iets lagere rolweerstand hebben, die had ik eerst.

@Moll84 vette bike!!! Mooie aankoop.

748

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gatorskins zijn toch die banden met dat "winterprofiel" voor op de kasseien?

749

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vanzella schreef:

@Wezep en Stefan, een kliene nuance is op zijn plaats denk ik. Gatorskin is toch de behandeling die de duurdere Continental tubes allemaal krijgen? (behalve de GP 4000 tube, die heeft het loopvlak van de draadband)

Via Googgle kwam ik op de site van Conti:
http://www.conti-online.com/www/bicycle … in_en.html

Lijkt me toch echt een draadband.

750 Laatst bewerkt door Moll84 (05-07-13 12:08:46)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Thnx, voor de reacties!
@Maca: Zit je huidige zadel niet lekker dat je de ISM wil proberen? Moet je wel liggen dat zadel denk ik, is een stuk breder. Specialized is ook net met een nieuw zadel gekomen. De 'Sitero'. Misschien is dat ook wel wat. Ziet er wel apart uit maar denk het wel goed zit. En makkelijk met die bidondhouder achter het zadel erbij.

Welke maat is de Cube?

Cube is een 59cm. Zie: http://www.cube.eu/nl/road/tri/aerium-pro/