751

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ISM zadel is erg fijn in TT houding. Op de koersfiets vind ik het niet nodig, maar hij gaat niet meer van mn TT af smile

752

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ISM zadel is niet slecht maar had er eerlijk gezegt meer van verwacht. Ik verkoop mijn dicht wiel trouwens wink staat op het prikbord. Bontrager heeft ook een speciaal TT zadel waarmee Armstrong vorig jaar voor zijn schorsing mee reed en ISM heeft nu ook zadeltjes die iets smaller zijn.

753

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De banden die ik heb zijn Tubes hoor wink  De naam had ik iets verkeerd getypt, het zijn continental sprinter gatorskins.
Deze tubes zijn goed lekbestendig en dat vond ik wel belangrijk.
link voor de tubes : (http://www.conti-online.com/www/bicycle … in_en.html)

wezep schreef:
Stefan.T schreef:

misschien een stomme vraag, maar heb net mijn continetal gatorskins binnengekregen en ventiel verlengers, maar hoe ga ik deze op elkaar draaien?

Stefan,
Volgens de site van Continental zijn dit normale draadbanden.
De wielen van Planet X zijn, voor zover ik het kan zien op de site, alleen geschikt voor tubes.
Dit gaat niet passen hoor!

BTW even los van normale banden en tubes: waarom zou je dergelijke wielen en banden kopen?
Deze wielen bieden een voordeel qua luchtweerstand: je gaat er sneller mee.
Vervolgens koop je banden die dit effect weer teniet doet.

Koop bij een paar snelle wielen ook een paar snelle banden.

754

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Nu ga je wel appelen met peren vergelijken.


mhoaa.... Planet-X is gewoon een labelplakker naar mijn weten, iig wel met de frames.... weet eerlijk gezegd niet waar ze hun materiaal vandaan halen smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

755

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Scighera schreef:
ronnyke schreef:

Nu ga je wel appelen met peren vergelijken.


mhoaa.... Planet-X is gewoon een labelplakker naar mijn weten, iig wel met de frames.... weet eerlijk gezegd niet waar ze hun materiaal vandaan halen smile

ja dat denk ik ook maar voor nu heb je wel zekerheid voor iets meer geld (niet veel)

756 Laatst bewerkt door Scighera (05-07-13 20:17:11)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Fiets schreef:
Scighera schreef:
ronnyke schreef:

Nu ga je wel appelen met peren vergelijken.


mhoaa.... Planet-X is gewoon een labelplakker naar mijn weten, iig wel met de frames.... weet eerlijk gezegd niet waar ze hun materiaal vandaan halen smile

ja dat denk ik ook maar voor nu heb je wel zekerheid voor iets meer geld (niet veel)

Reputatie van hen is goed...

Ik rij zelf met het stealth pro carbon frame, al 4jr inmiddels...normaal mag ik van mezelf na 3jr een nieuwe kopen (en wordt oude mijn traningsframe)
Maar ik ben er dusdanig tevreden over oa de extreem hoge stijfheid dat ik het frame nog hou... (uiteraard is het ook een exclusieve kleur)

Mag dan wel niet meer zo hightech zijn door de niet weggewerkte remmen en kabels. maar of dat veel zal schelen...

Daarbij bieden ze ook crash replacement warranty (gelijkwaardig frame met 50%  korting bij een total loss frame door een crash binnen 3jr (9) naar aankoop)

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

757

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb vandaag nieuwe loopschoenen gekocht: Saucony pro grid omni 12. Was dringend aan nieuwe toe omdat mijn 2 loodzware museumstukken van Asics werkelijk geen graadje demping meer over hadden na een paar jaar..

Ps: zijn de omni 12's de opvolgers van de 11's toevallig? En wat is dit voor soort schoen? De verkoper bij RW zei dat het een kleine correctie in zig had, maar weet iemand welke? (vergeten te vragen id winkel)?

Iemand al ervaring met dit model? Ik loop ca 3x per week 10-15 km per keer. Ben benieuwd of ze mij bevallen..

Grtz Aviator

1-2-Tri!

758

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hmm als je een merk als Trek die toch hun matriaal door protour ploegen en individuèle athleten laat testen en veel werk en geld in hun ontwikkelingen en kwaliteitscontrole steekt gaat vergelijken met een merk als planetX spreek je volgens mij van appels en peren maar tja...

759

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gekocht voor de hardloopafstanden tot 10-15 kilometer de Saucony Kinvara 4 in de kleur Lime.

Blij mee lol

760

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Hmm als je een merk als Trek die toch hun matriaal door protour ploegen en individuèle athleten laat testen en veel werk en geld in hun ontwikkelingen en kwaliteitscontrole steekt gaat vergelijken met een merk als planetX spreek je volgens mij van appels en peren maar tja...

jij hebt ook een nieuwe uitspraak gehoord ergens geloof ik . ik koopliever 4 fietsen bij planet x dan 1 trek voor het zelfde geld...

761

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Hmm als je een merk als Trek die toch hun matriaal door protour ploegen en individuèle athleten laat testen en veel werk en geld in hun ontwikkelingen en kwaliteitscontrole steekt gaat vergelijken met een merk als planetX spreek je volgens mij van appels en peren maar tja...

Ik dacht dat de vergelijking Planet-X vs Chinese frames was wink

Trek vs Planet X is natuurlijk een ander verhaal, Trek ontwikkelt zelf de frames...

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

762 Laatst bewerkt door eleutscher (08-07-13 07:48:23)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Om te kijken of hiermee het lopen beter gaat
http://www.gezondheidskousen.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/e/cep_bike_compression_socks.jpg
en voor het mooie weer
http://www.sport44.com/media/catalog/product/cache/2/image/650x650/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/s/bsg-43_sportbril_select_gl.wit_mlc_blw.jpg

start2tri.blogspot.nl

763 Laatst bewerkt door Gerjan (17-07-13 15:20:59)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

net binnen voor mn vakantie.


38 tandjes voor, heb ik weer wat meer vrijheid voor het te kiezen verzet:)
en voor extra bidons een aquarack


[

764

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

en aquarack

765

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Tip voor je aquarack : vouw voor elke houder links en rechts een stukje binnenband om de bovenste ring. Als je door een kuil rijdt ben je op zeker anders een bidon kwijt

766

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

en nog een tip voor je aquarek

loop alle schroefjes van tijd tot tijd na, ze trillen los en dan ben je ze kwijt.

767

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Of hij breekt gewoon af op de beugel die naar de bidons toe gaat..

768

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

3 dozen met 24 PowerBar gels! Kan ik weer (?) een jaar mee vooruit. En uiteraard in zwarte bessen met coffeïne!

triathlon is 3x leuker!

769 Laatst bewerkt door Fiets (18-07-13 00:14:01)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

HansH schreef:

3 dozen met 24 PowerBar gels! Kan ik weer (?) een jaar mee vooruit. En uiteraard in zwarte bessen met coffeïne!

hoe duur was dat en waar gekocht?

770

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Fiets schreef:
HansH schreef:

3 dozen met 24 PowerBar gels! Kan ik weer (?) een jaar mee vooruit. En uiteraard in zwarte bessen met coffeïne!

hoe duur was dat en waar gekocht?

96 euro, bij bike24.de

triathlon is 3x leuker!

771 Laatst bewerkt door bvoruns (18-07-13 07:49:28)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

HansH schreef:

3 dozen met 24 PowerBar gels! Kan ik weer (?) een jaar mee vooruit. En uiteraard in zwarte bessen met coffeïne!

Nu maar hopen dat je halverwege de smaakjes niet ineens zat bent ;-)

772

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Jip schreef:

Of hij breekt gewoon af op de beugel die naar de bidons toe gaat..

beee there done that, twice, met een tacx systeem tongue 2x 750cc erin icm met slecht wegdek tongue

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

773

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

bvoruns schreef:
HansH schreef:

3 dozen met 24 PowerBar gels! Kan ik weer (?) een jaar mee vooruit. En uiteraard in zwarte bessen met coffeïne!

Nu maar hopen dat je halverwege de smaakjes niet ineens zat bent ;-)

Ik heb bijna alle smaakjes geprobeerd, en dit is de enige (want niet zoete) smaak die ik onder alle omstandigheden naar binnen blijk te krijgen .... Dus dat zal wel goed zitten wink

triathlon is 3x leuker!

774 Laatst bewerkt door HansH (18-07-13 14:04:35)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Niet gekocht, maar wel gekregen: een nieuw Frame voor mijn P2, gekregen van Cervélo! Omdat er bij de zitbuis een scheurtje ontstond. Snelle en goede service, binnen een week geregeld, kan morgen mijn fiets weer ophalen. cool (of beter, mijn nieuwe fiets ophalen)

triathlon is 3x leuker!

775

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

HansH schreef:

Niet gekocht, maar wel gekregen: een nieuw Frame voor mijn P2, gekregen van Cervélo! Omdat er bij de zitbuis een scheurtje ontstond. Snelle en goede service, binnen een week geregeld, kan morgen mijn fiets weer ophalen. cool (of beter, mijn nieuwe fiets ophalen)

dat is nog eens goede service!