Onderwerp: gemeenschappelijk doel in 2014 of 2015?
Ha vrouwen en mannen van het forum.
Is het misschien leuk om een soort gemeenschappelijk doel in 2014 of 2015 te formuleren met een aantal leden?
Dan denk ik aan een race waar iedereen enthousiast van wordt, waar we dan (virtueel) met zijn alleen naartoe kunnen leven/trainen. Het kan ook een triathlonfestival zijn waar verschillende afstanden worden georganiseerd waardoor het toegankelijker wordt..
Dat kan iets lokaals zijn zoals Almere (halve en hele), maar ook bijvoorbeeld mijn favoriete triathlon in Gerardmer (waar sprint, OD, jeugd en een Halve op het programma staan in twee dagen).
We kunnen ook een grote hele triathlon uitzoeken (IM Copenhagen, Challenge Roth of Embrun etc etc..) maar dan wordt het wel 2015, 2014 planning is volgens mij al bij de meesten gemaakt die lange afstanden doen.
Of iets heel anders dan de meesten "normaal" doen.. Xterra Frankrijk bijvoorbeeld schijnt een topevenement te zijn en iets heel anders dan waar de gemiddelde triathleet hier op het forum over post...
De mogelijkheden zijn legio, of er ook enthousiamse voor is dat lees ik de komende dagen wel . Laat maar eens weten wat jullie meningen/ideeen hierover zijn.