801

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gefeliciteerd met je aankopen en dat je er maar veel plezier van mag hebben.  tongue

802

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Danny.....die fiets ga je HEEL VEEL plezier van hebben :-) Ben jaloers op de nieuwe kleuren. Ik kocht destijds in het mat zwart, maar vind de glimmende veel mooier. Gelukkig staat er over een tijdje een glimmende blauwe tijdritfiets.

Vanzella : wel een roze voor je vrouw bestellen dan hè  cool
Heb het blauw uitgezocht vanwege onze clubkleuren en natuurlijk de mooie blauwe luiken van ons huis  tongue

803

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ha Petitmas, laat ik nou in mei dezelfde fiets hebben gekocht (met witte voorvork). Enige probleem is dat ik er niet rustig op durf te rijden ;-) . Helaas (of gelukkig) kan ik niet zo hard. Maar op mijn eerste rit reed ik zeker 4 km/uur sneller over 20 km.

Gelukkig heb ik nog mijn BULLS trainingsfiets, voor de relaxte trainingen..

Maar wat een fiets.. hij rijdt heerlijk (met Tubes en SRAM RED), size Large ->ik ben 1'83 en ca. 90kg  smile
Zelfs mijn vrouw noemt het een meubelstuk!

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/936466_604518112900969_1004903535_n.jpg

804

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Niels Elst bij Arnhem?

Nielsuitelst schreef:

Ha Petitmas, laat ik nou in mei dezelfde fiets hebben gekocht (met witte voorvork). Enige probleem is dat ik er niet rustig op durf te rijden ;-) . Helaas (of gelukkig) kan ik niet zo hard. Maar op mijn eerste rit reed ik zeker 4 km/uur sneller over 20 km.

Gelukkig heb ik nog mijn BULLS trainingsfiets, voor de relaxte trainingen..

Maar wat een fiets.. hij rijdt heerlijk (met Tubes en SRAM RED), size Large ->ik ben 1'83 en ca. 90kg  smile
Zelfs mijn vrouw noemt het een meubelstuk!

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/936466_604518112900969_1004903535_n.jpg

Life is short, so max it..............als mijn baas vraagt wat ik het liefst doe dan moet ik toch echt antwoorden "zo min mogenlijk".

805

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Yep.. Elst tussen Arnhem en Nijmegen.

806

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een verse Zoggs Predator flex met donkere glazen voor het buitenzwemmen op zonnige dagen..

807 Laatst bewerkt door petitmas (06-08-13 08:24:13)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nielsuitelst................... wink  hmm  tongue  lol   COOOOL
Dat zijn mooie berichten. Ik moet alleen nog wat onderdelen scoren want had geen geld om "even" een tweede fiets er naast te zetten. Marktplaats afstruinen dus.

Mensen, als jullie een 2e hands crankset, remmenset, ligstuur en derailleurs hebben liggen hou ik me aanbevolen.............voor weinig uiteraard, want deze arme campingbaas is niet rijk  cool  (wel van geest). Ik ben niet veel eisend, Ultegra is meer dan voldoende om mee te beginnen.

Niels.....welk stuur heb jij gekocht?

808

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie bike van Planet X, als ik er volgend jaar budget voor heb dan zou ik hem ook wel willen kopen. Ik ben 1,78 a 74kg. Zou Medium een niet te kleine maat zijn?

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

809

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Rose ik heb een L, maar zat sterk te twijfelen voor een M, had denk ik ook wel gekund. ik ben 1'83 (en 93 kg ;-)

@petitmas ik heb het 'standaard' planetx stuur genomen : Stealth Bar / 41 cm / Black / Aero Bar / 318 mm Clamp BIKE BUILD [CBPXSPFOR]

810

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Petitmas, dat standaard PX stuur met rechte en gebogen extensions heb ik hier ongebruikt liggen (omdat ik het een k*t-stuur vind, ik ben vrij breed in de schouders en kan mijn ellebogen er niet lekker op kwijt). Stuurpen heb ik er ook bij, lengte moet ik even nakijken (van de stuurpen!!). Als ik u kan interesseren in een FSA crankstel steek 130mm met weinig gebruikte kettingbladen 39/53 hoor ik het ook graag.  PB even als je interesse hebt, dan mail ik je even wat foto's.

811

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Rose69 schreef:

Mooie bike van Planet X, als ik er volgend jaar budget voor heb dan zou ik hem ook wel willen kopen. Ik ben 1,78 a 74kg. Zou Medium een niet te kleine maat zijn?

Ga voor een M als je diep wilt zitten, ik ben 1.77 met 74kg en rij op een M smile

dit is een M met 110mm stuurpen en 10mm spacer onder de pen, armpads aerobars staan op zijn laags:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ … 8696_n.jpg

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

812

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dank voor je advies Scighera, ik zat ook aan M te denken na advies v Niels, en bedankt voor de bevestiging

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

813 Laatst bewerkt door petitmas (07-08-13 09:35:00)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dorter....gedaan

Overigens stel je "hoogte zadel" van een tijdritfiets net zo af als bij je "gewone" fiets" ?
Ik neem als eerste afstelling : crank in het verlengde van de vertikale buis en dan moet je je hak (schoen aan) met een gestrekt been op de pedaal kunnen zetten.

Tijdens het fietsen merk je dan of het iets hoger of iets lager moet. Zelfde uitgangspunt hanteren?

Dan was ik ook nog even blij met een mailtje van "sportshoes.com" Zie ik daar toch even de Saucony Jazz14 voor € 53 staan, gratis verzonden. Ze zijn al binnen en passen.....uiteraard. Oh ja......ik heb een linker EN een rechter  tongue

814

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

haha ik ben niet de enige op een spending spree zie ik.

Samenvatting van de aankopen van gisteren en vandaag:

voor mezelf
FSA PRo SLK compact cranckstel plus bottom bracket met keramische lagers
Asics loop broekje
Pearl Izumi transition iso weet ik nog wat schoenen

Voor mijn vrouw:
2XU transition bag
Elastische veters
PI hardloop shirt
2 paar loopsokken PI

Volgens mij ben ik nog wat vergeten, maar dat is dan voor een volgende post smile

815

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Speedo Speed socket en Speedo Aquapulse max
Vorige Speedo helaas maar een halfjaar mee gegaan (zwem dagelijks in het zwembad). Hoop dat deze wat langer meegaan.
Verder pompje, bandenlichters, bidons en broek voor mijn fiets.
Nu nog een wetsuit en Barefoot schoenen en ik ben er klaar voor.

816

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Met in gedachten een nieuwe TT fiets kon ik het niet laten om deze te kopen:
http://www.wigglestatic.com/images/vision-670-2753-zoom.jpg

Een in mijn ogen schitterend stuur bij Rose.nl in de vooraanbieding (korting over korting voor vaste klanten 2 dagen eerder) voor slecht 80,53 euro smile smile smile Echt een koopje en nu maar hopen dat het stuur past en anders proberen voor de inkoopprijs te verkopen... het zal me benieuwen smile

#enjoylife

817

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik bied € 81 Rinke :-)
Zit te wachten op de bevestiging van een stuur van marktplaats  cool

818

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Volgens mij wel een goede koop toch, dat stuur?! smile

Over goede kopen gesproken, dit is m geworden in maatje M:
http://petercycle.com/product_images/w/405/Argon_18_E-80_2012_Frameset__73433_zoom.jpg

Ook voor een relatief spotprijsje vond ikzelf, 485€ (incl. verzending 560€). Was eerst nog bij Cor Mantel wezen kijken en erg in de verleiding gebracht om een Isaac Muon te kopen maar met wat research kwam ik deze op het net tegen...
De Argon 18 E80 wordt geleverd inclusief FSA balhoofd (erin geperst), Tektro voor en achterrem, remhoeven en afgevlakt bottom bracket.... het 2013 model gaat voor 1049€ over de toonbank dus ben er erg blij mee.
Ik ben vooral nieuwsgierig naar de meerwaarde van een 78 graden zithoek ipv 72,5 graden. Ook hoop ik dat ik m optijd afheb voor de eerst volgende triathlon...

#enjoylife

819

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Door al die nieuwe fietsen wil ik ook wel een nieuwe...!

820

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ook.

821

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ben me ook aan het orienteren voor een tijdritfiets, maar die blauwe van planet x is wel heel mooi.
Alleen ben ik totaal niet technisch en de fietsenmaker moet dus alles voor me in elkaar sleutelen.
Op mijn huidige fiets heb ik een ultegra triple. Het frame is op maar de groep kan nog wel een paar jaar mee.
Ik heb gehoord dat een triple niet op een tijdritfiets kan. Klopt dit?

Is de prijs die hier staat alles of moet je nog iets van invoerrechten of BTW erbij optellen?

822

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Rinke

welkom bij de Argon 18 rijders

823

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Silvia schreef:

Ik ben me ook aan het orienteren voor een tijdritfiets, maar die blauwe van planet x is wel heel mooi.
Alleen ben ik totaal niet technisch en de fietsenmaker moet dus alles voor me in elkaar sleutelen.
Op mijn huidige fiets heb ik een ultegra triple. Het frame is op maar de groep kan nog wel een paar jaar mee.
Ik heb gehoord dat een triple niet op een tijdritfiets kan. Klopt dit?

Is de prijs die hier staat alles of moet je nog iets van invoerrechten of BTW erbij optellen?

Prijs is inmiddels gestegen helaas.... maar UK valt onder EU, dus geen invoerrechten, BTW (VAT) is daar al afgedragen.

Triple, zal wel passen denk ik, of het verstandig is, is een tweede, hoevaak gebruik je het 30Tands binnenblad?

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

824

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

peet schreef:

@Rinke

welkom bij de Argon 18 rijders

Thank Peet,

weet jij of er gewoon een standaard crankstel oppast (dwz 52 of 53 grote blad?)

#enjoylife

825

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag een paar on cloudrunners besteld en het boek het duurloopmisverstand ook maar,aangezien ik daar toch goeie reacties van lees.