Onderwerp: Ik zoek een sponsor (met knipoog)
Even wat anders... Ik zoek een sponsor, een grote dikke vette sponsor. Zo eentje die met grote fluoriscerende.... bit.ly/14EJEQk
(Blogpost via Nielsuitelst.blogspot.com)
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Algemene onderwerpen » Ik zoek een sponsor (met knipoog)
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Even wat anders... Ik zoek een sponsor, een grote dikke vette sponsor. Zo eentje die met grote fluoriscerende.... bit.ly/14EJEQk
(Blogpost via Nielsuitelst.blogspot.com)
Wie zoekt die vind.
Mooi (en herkenbaar) stuk. Toen ik in Weert de 3e plek in mijn AG behaalde kreeg ik een enveloppe met 20 euro. Dat was de eerste keer dat ik iets 'verdiende' met mijn sport. Het argument thuis is nu dat ik wel moet investeren in mooie spullen, wil ik in staat zijn om nog meer geld te verdienen. Gewoon ergens een achteraf triathlon zoeken dus en het podium behalen.
Leuk stuk!
Inderdaad het noemen/tonen van de namen van de gezinsleden is eigenlijk het minste wat "we" kunnen terug doen.
Nou je bent al een aardig eind op weg, het ontwerp ligt er al
@Macca944 Vroeger 2 keer op podium gestaan.. Liessel (2e) en Harlingen (1e) maar geen cent gezien.. Gelukkig heb ik de beker nog steeds, mijn jongste zoon (11jr) vind het geweldig..staat op zijn kamer. Dat is natuurlijk met geen geld te betalen
Ik denk dat er volgend jaar wel een custom shirtje in zit, mijn vrouw is in elk geval al enthousiast geworden!
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Triathlonforum.nl » Algemene onderwerpen » Ik zoek een sponsor (met knipoog)