Onderwerp: Clubcompetitie, tijdritje van 39 km
Niet echt een warmup gedaan, redelijk vol erin gevlogen, dus dat moest ik in de laatste 2 ronden weer toegeven. Maar wel 5 punten gehaald, dus ik sta nu derde
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Jouw training van vandaag » Clubcompetitie, tijdritje van 39 km
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Niet echt een warmup gedaan, redelijk vol erin gevlogen, dus dat moest ik in de laatste 2 ronden weer toegeven. Maar wel 5 punten gehaald, dus ik sta nu derde
Ehh.... Wat voor competitie? Wat voor tijd? Wat was de snelste tijd? Hoeveel deelnemers? Of heb ik iets gemist??
Ow, ja, dat zou idd wel duidelijker zijn . Clubcompetitie van de Triotters dus. Zes heren, en 1 (een) dames. Snelste deed er 1 uur en 8 seconden over, ik was vierde in 1 uur, 8 minuten en 25 seconden.
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Triathlonforum.nl » Jouw training van vandaag » Clubcompetitie, tijdritje van 39 km