Nummer 209. Maar ik ben ook te herkennen als "de gene die als laatste aan komt".
OK! Het is bijna zover. Ik ben als een idioot zomaar begonnen, ergens middenin een enorme dip gehad, toch doorgegaan en nu er zin in.
Zwemmen is nog steeds sucky. Ik heb straks in een laatste wanhoopspoging nog een zwemles van een instructrice. Niet in de hoop sneller te worden maar om de ergste fouten uit mijn techniek te halen, ik doe echt iets heel erg verkeerd en misschien kost het me dan zaterdag net iets minder energie.
Hardlopen ben ik trots op; ik kan nu ongeveer 6.5 km afleggen in 39 minuten...dat had ik 2 maanden geleden nog niet voor mogelijk gehouden. Niet dat het winnende tijden zijn, maar ik vind het episch voor iemand die nog nooit heeft hardgelopen.
Fietsen, tja, gewoon hard trappen, anders weet ik het ook niet. Wel vorige week nog op "hoogtestage" in Limburg geweest.
Ik heb een rugnummer elastiek, bietensap, naar filmpjes over kledingwissels gekeken. Het moet maar kunnen.
Ik ga voor een onvergetelijke dag en hoop mezelf niet al te erg voor paal te zetten.
Hoop een beetje op de volgende tijden:
Zwemmen: 18 (tja... )
Fietsen: 45 (ik hoop op sneller)
Hardlopen: 28
Wissels: hoop onder de 10 maar kan er niks over zeggen