126

Re: Challenge Almere

Startnummer 205 we gaan voor de finish!

127

Startnummer 1258, doe geen voorspellingen :-/

128

Mijn eerste halve: Tijd: geen idee, uitlopen en genieten maar. startnummer 1407

129

Startnummer 161.

Doel finishen en hopelijk onder de 12 u.

gr ramon

130

Startnummer 291. In Nice deed ik 15 min over de wissels, dus dat moet nu sneller... tongue

131

Startnummer: 41, finish halen....

132

Ynsnits schreef:

Startnummer 291. In Nice deed ik 15 min over de wissels, dus dat moet nu sneller... tongue

Mooie doelstelling, knallen in de wissels!  wink

133

Mischien handig dit te lezen als je deelnemer bent en er mischien nog niet van op de hoogte bent.

http://www.triathlon226.nl/2013/09/chal … -when-wet/

134

Mooi zo, 4 extra kilometers op de fiets. Mijn mentale voorbereiding gaat goed.

135

Geen Almere voor mij. Afgelopen vrijdag is mijn buurvrouw (53 jaar, kanker) overleden en zaterdag is de begrafenis. Het is niet anders. Wellicht is het mogelijk om nog te komen kijken erna, dus ik zal al jullie startnummers noteren.

Succes allemaal zaterdag!

136

Het is altijd weer vreselijk als het weer zo dicht bij je staat die ziekte en het verlies. Veel sterkte Maarten en hopelijk kan je je zinnen snel zetten voor de marathon Amsterdam om zo nog een uitdaging te hebben in het sportieve seizoen. De marathon van A'dam laat ik overigens aan me voorbij gaan omdat ik niet verwacht nog na zaterdag te kunnen opbrengen ... maar wie weet

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

137

Sterkte Maca (Maarten)... Klote bericht en veel te jong om te moeten sterven sad

#enjoylife

138

Klote is dat. Sterkte!

139

Treurige dag (sterkte Maca) met treurig weertje zie ik in de voorspellingen...wind en regen, 18 gr...brrr

Hoe gaan jullie je kleden? Zwemmen met wetsuit, logisch, maar de rest?

Grt Aviator

1-2-Tri!

140

Aviator schreef:

Treurige dag (sterkte Maca) met treurig weertje zie ik in de voorspellingen...wind en regen, 18 gr...brrr

Grt Aviator

@maca944: heel vervelend nieuws, jammer dat je niet meedoet!

@aviator: gewoon broek en tri-top, niets bijzonders dus! Warm en nat word je ook met droog weer... wink
Veel plezier!

141

Aviator schreef:

Grt Aviator

Ik gooi sowieso een extra hemd of wielershirt over mijn trisuit in de eerste wissel. En armstukken trek ik ook aan. 's ochtends zal het na het zwemmen misschien net 13-14 graden zijn en dan ga ik zeker niet enkel in een nat badpakje fietsen.

142

startnummer 67.

Doel 1 finish
doel 2 binnen de 11:30

kleding tri short en op en met fietsen start ik met een extra shirt en armstukken

143

Ondanks behoorlijke rugklachten heb ik besloten om toch van start te gaan. Doelstelling is finishen
Startnummer 325

Ik trek een tri-suit met korte mouw aan en armstukken. 

Veel succes allemaal

144

Onderstaand alle namen en nummers voor zover ik ze heb kunnen vinden. Hopelijk lukt het me om 's avonds nog even te komen kijken, dan zal ik de deelnemers aan de hele aanmoedigen met onderstaand lijstje in mijn hand.

http://i.imgur.com/XlA4Mis.png

145 Laatst bewerkt door superhans (11-09-13 12:45:27)

@Maca
Mooi!! Zet Nr. 260 er dan ook aub op :-)
Met de huidige weersvooruitzichten kan ik wel wat extra aanmoedigingen gebruiken a.s. zaterdag...

V.w.b. de kleding:
Bij de 1e wissel schiet ik mijn armstukken aan, en mogelijk doe ik ook een windstopper over mijn trisuit voor tijdens het fietsen.

En uiteraard ook iedereen heel veel succes!! (Ook de supporters)

146

Goed bezig! Als het nummer niet helpt: grote stevige kerel (1,94m), zwart met rode kleren met AV Impala er op, witte cervélo fiets, en redelijk opvallende blauwe asics DS-trainers. smile

147

Inderdaad heb ik startnummer 1258

Ik twijfel nog enorm of ik tijdens het fietsen een extra (wieler)shirt/jack aantrek.
Ik leg deze wel bij mijn spullen (met opgerolde mouwen, anders krijg ik mijn windstopper(jack) niet over mijn natte armen)

148

Hoeveel kleren zou je aantrekken als je een paar uur stevig ging trainen in een open polder, op een flink buiige dag, vol in de wind en met slechts 12-15 graden. Ik zou er geen moment over twijfelen om een tiental seconden langer in de wisselzone bezig te zijn om dat aan te trekken. Mijn ervaring met regenachtige hele en halve triathlons is dat diegenen die met te weinig kleding de fiets op vliegen daarvoor ergens later op de dag een prijs betalen.

Ik heb net nog even lekker in zo'n bui gefietst en dan daalt de temperatuur echt flink. Die 16 graden max temperatuur van zaterdag wordt ergens op de middag gehaald tussen twee buien door, maar als je om 10 uur op de fiets zit zal het echt kouder zijn. En als die 8mm die het knmi voorspelt ook valt dan gaat het geen 16 graden gevoelstemperatuur zijn...

149

Wat thijs zegt. Het is heel simpel. Kleding die je aanhebt kan je uittrekken. Kleding die je niet bij je hebt kan je niet aantrekken. Ik zou tenminste een extra setje warme kleding meenemen voor T1 zodat je de keuze hebt. En bij twijfel gewoon aantrekken.

150

Jullie hebben helemaal gelijk.
Alleen tijdens de wedstrijd werkt mijn "rede" om de een of andere reden niet. wink
Dan heb ik ineens haast in T1/T2.
Ik ga het als een matra opdreunen de komende dagen.

In T1 jasje met windstopper aan, startnummer omdoen