Onderwerp: eerste stapjes weer gezet
hoi
2 weken geleden sloeg het noodlot toe: na een lekkere looptraining op maandag wordt ik dinsdagochtend wakker met een helse pijn in mijn scheen. Gewoon gaan werken, maar niet gaan trainen. Volgens de fysio een scheurtje in een spier: moest na een week wel weer over zijn. Nou, dat was het dus niet. Naar de sportarts geweest: idd spiertje gescheurd, maar ook een stressfractuur. Helaas, naast het lopen kan ik ook niet zwemmen en fietsen. Weg seizoen, weg wedstrijden.
Gisteren besloot ik samen met mijn trainer toch weer wat te gaan doen. We zouden vandaag een stukje rustig gaan zwemmen, ik alleen op mijn armen, en bij pijn oid kon ik er zo weer uit. daarna nog een uurtje buikspieren en armspieren.
Na 900m zwemmen was ik op, helemaal leeg, geen puf meer over en mn armen deden echt zeer. daarna nog de buikspiersessie gedaan, ook dat putte me aardig uit. mn conditie is op vakantie gegaan, en ik kan weer van voor af aan beginnen. oke, het was best gevoelig, het zwemmen was soms pijnlijk, maar ik heb echt genoten van deze training.
er volgt nog een heel lange weg, want het is pas gebeurd, maar ik kan weer iets doen, en kan mn energie weer kwijt.
ik kan het trainen nu ook heel erg waarderen.
morgen maar weer de buikspieren trainen, nu eerst ff uitrusten.
groetjes
Wilma
Ik ben een winnaar.........