Onderwerp: Puntentelling verenigingsfinale...
Hier zakt mij de panty van af...
www.triatlon.nu
Een paar dagen voor de zomervakantie komt de NTB ineens met het plan om de puntentelling voor de verenigingscompetitiefinale om te gooien. Er wordt gewerkt in categorieen waarbij de heren 60+ evenveel punten kunnen pakken als de heren senioren...
Op zich geen slecht idee; het is immers een verenigingsevenement, en zo worden wel alle atleten van een vereniging erbij betrokken.
Maar;
het lijkt er nu op dat de NTB liever niet heeft dat Aloha, of Tritanium (dat is dit jaar meer waarschijnlijk) de beker weer mee naar huis neemt. Petje af voor alle vetaranen en junioren, maar in mijns inziens krijgen de seniorencategorieen (de sterkst bezette serie, en snelste atleten) met deze puntentelling te weinig gewicht toegekend.
Het is ook wel weer heel NTB om hier zo laat mee aan te komen, en het zonder ruggespraak met wie dan ook te beslissen. Weinig professioneel allemaal.
Ach, we zullen wel zien hoe het nu allemaal loopt. Wie weet zijn we er bij 2 september, anders ga ik lekker naar Dr888, ook een mooie wedstrijd, en worden we Verenigingskampioen op Ameland.
Mzzls
HJ
Ohja, succes voor de AlmereAtleten.
en postte toen pas...
Mocht het resultaat de admin toch niet bekoren, dan hoop ik dat dit product van consciëntieuze overdenking niet IN STILTE wordt gemodereerd.