Onderwerp: ai, kuitblessure
Vrijdag zou ik gaan zeezwemmen. Ik was een beetje te laat bij de training, en trok zodoende een sprintje naar de trainingsgroep die op het strand stonden te wachten. En ineens, begon mijn kuit zeer te doen, alsof hij in een kramptoestand zat. Doorgelopen naar de groep, maar de pijn werd te erg om nog hard te lopen. Toch gaan zwemmen, en tijdens het zwemmen ook wel wat gevoeld als ik op het been afzette. Nu, drie dagen later, nog steeds last van een pijn in mijn onderkuit, voelt heel gespannen aan. Zweepslag? Of een verrekte spier? Ik weet het niet.
Ik baal als een stekker, want zaterdag a.s. zou ik mee doen aan de binnenmaas-triatlon, en over twee weken met de Beach-challenge in Monster. Ik vrees dat ik de binnenmaas wel kan vergeten. Ik hoop dat ik voor aanvang van de beach-challenge weer wat trainingen kan oppakken, maar het voelt nog helemaal niet goed aan, dus ik vrees toch voor een serieuse blessure. Ik probeer nu rust te houden maar dat valt nog niet mee. Kleine stukjes rustig fietsen lijken wel te kunnen dus dat doe ik dan maar in laag verzet.