Onderwerp: livestream Ironman Hawai 2013
Waar kijk jij de livestream ?
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Algemene onderwerpen » livestream Ironman Hawai 2013
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Waar kijk jij de livestream ?
And the winner is...
En mijn deelneming aan Bas Diederen...
Mooi dat zo een klein land als belgie in de lange afstand toch altijd al een rol van betekenis heeft gespeelt en dit nogmaals bevestigd.
Goed geregeld met die livestream! Mooie wedstrijd, bizarre tijden. Vooral de marathon van Mirinda Carfrae!
De livestream zelf was prima, maar ik vond de regie en het camerawerk echt ongelofelijk slecht.
De beelden op het VTM nieuws waren nochtans niet slecht. Het liet me weer zin krijgen naar het nieuwe seizoen. Gelukkig heb ik dit jaar nog enkele evenementjes waar ik mezelf in kwijt kan+nog wat nieuwe spulletjes verzamelen...
Macca......zit je ook op facebook :-)
Haha, ik heb de link maar niet geplaatst. Maar was het wel met je eens, van een evenement als de Ironman op Hawaii is iets veel mooiers te maken qua verslaggeving.
Thanks.......sommigen waren het er niet helemaal mee eens maar zoveel mensen zoveel meningen (gelukkig)
Ondertussen heb ik begrepen dat er (later) ook nog een verslag van de NBC komt die wel de mooie beelden heeft.
Ondertussen 1 en ander op you tube gezien en dat is wel een wereld van verschil.
Maar als ik zou moeten kiezen tussen IM Frankfurt + IM Nice + Challenge Roth OF Hawaii, dan blijf ik in Europa voor 3 wedstrijden. Die kosten samen minder dan het tripje Hawaii en ik denk dat je dan hier in een mooiere omgeving sport, afgezien van het zwemmen dan.
Nothing beats the dolphins
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Triathlonforum.nl » Algemene onderwerpen » livestream Ironman Hawai 2013