Onderwerp: Even voorstellen
Hallo allemaal,
Ik ben Timo 17 jaar oud en woon in Zaandam. Ik heb nog geen ervaringen met triathlons of duathlons. Wel ben ik veel aan het hardlopen (2-3x per week). Ik heb vorige week voor het eerst een halve marathon gedaan (die van Amsterdam). in een tijd van 1 uur 50 . Wel tevreden mee, het had wel wat sneller gekund. Ik startte namelijk in een startvak bijna helemaal achteraan en moest daardoor erg veel mensen inhalen al vanaf het begin. Ook had ik nog wel veel over op het einde, maarja dit is allemaal handig om te weten voor de volgende keer.
Naast het hardlopen ga ik ook nog 2-3x per week naar de sportschool voor wat krachttraining. Ik heb vorige week ook een keer meegedaan met spinning sportschool. Dit beviel ook erg. En ik zou nu graag meer willen.
Toen ben ik op dit forum beland en heb ik een heleboel nuttige informatie gevonden al over triathlons, bedankt daarvoor! Als ik toch nog dingen niet kan vinden hoop ik dat jullie me een beetje kunnen helpen. Ik zal eerst alles zoveel mogelijk zelf proberen te vinden zodat jullie vragen niet dubbel hoeven te beantwoorden!