1

Onderwerp: Trainingslocatie Portugal of omgeving Girona

Hallo Sporters,

Iemand een tip voor leuke vakantie / trainingslocatie in Portugal of omgeving Girona (Sp)? De bekende zaken, 25/50m bad, mooie fietsomgeving, zonnige omgeving (voor begin maart). Appartement of hotel is me om het even (liefst kindvriendelijk). Cheers!

2

Re: Trainingslocatie Portugal of omgeving Girona

Wouter Berendsen schreef:

Hallo Sporters,

Iemand een tip voor leuke vakantie / trainingslocatie in Portugal of omgeving Girona (Sp)? De bekende zaken, 25/50m bad, mooie fietsomgeving, zonnige omgeving (voor begin maart). Appartement of hotel is me om het even (liefst kindvriendelijk). Cheers!

Ik ben net terug uit de buurt van Playa D'Aro. Hapimag El Masnou bovenop een pittige heuvel met binnen (15m) en buiten (20m) zwembad en goede fietsrondjes in de buurt.

ik vond het erg vermakelijk en kindvriendelijk was het ook...

3

die playa d'aro ken ik ook, maar in Banyoles in de buurt van Girona heb je ook vanalles.

google eens op triathlon banyoles, je zal wel iets vinden. ;-)

4

el corredor schreef:

die playa d'aro ken ik ook, maar in Banyoles in de buurt van Girona heb je ook vanalles.

google eens op triathlon banyoles, je zal wel iets vinden. ;-)

Yep ik heb daar eens een hotelletje gevonden gerund door engelsen met inderdaad veel triatlhon faciliteiten. Die vakakntie ging toen niet door dus kan daar niets inhoudelijks over zeggen. Het zag er leuk uit dat zeker...

Dit was de website

http://www.gironacycling.com/