1

Onderwerp: Berghmans

Hoi,

Bij deze wil ik me even voorstellen!
Ik ben dus Gregory Berghmans, een jonge militair van 22 jaar die rustig wilt beginnen met triathlon.
Voornaamste doel is rustig opbouwen en gezond trainen, zodat ik in 2014 kan deelnemen aan kwart- tot halve triathlons (deze laatste enkel als dit me lukt volgens mijn gevoel).
Ik ben volledig nieuw in de sport, zwemmen en fietsen wordt voor mij nog een hele boterham om op te bouwen. Lopen gaat redelijk goed.

Weten jullie amusante, recreatieve triathlons die voor mijn doelstellingen in aanmerking komen? Zelf kom ik van Antwerpen maar ik wil er zeker ook aan denken om enkel toffe mee te doen in het buitenland.

Sportieve groeten uit het mooie België!

"You can keep going and your legs might hurt for a week or you can quit and your mind will hurt for a lifetime." - Mark Allen

2

Re: Berghmans

Hey leuk dat je met triathlon wil beginnen het is een mooie sport. In zwijnderecht is er de van moer triathlon op 8 juni volgend jaar dus dat moet makkelijk haalbaar zijn voor jou als je nu met je trainingen begint. Dit is een heel goeie georganiseerde wedstrijd.  Verder kan ik je op gebied van zwemmen best iemand aanraden die je direcht de juiste techniek aanleert,in antwerpen zijn er zo wel een paar. Ikzelf train in de Veldstraat en de wezenberg met het fm team.

3

Hey bedankt!

Zelf heb ik me net lid gemaakt van Trinity Triathlon Team, waar Olivier Pignet zwemtrainer is (heb veel goed van hem gehoord!)
Dus het zwemmen zie ik wel goedkomen tegen het wedstrijdseizoen!

"You can keep going and your legs might hurt for a week or you can quit and your mind will hurt for a lifetime." - Mark Allen

4

Schijnt idd een goede vereniging te zijn. Geeft ook onderdak aan enkele toppers. Ik ken de Mike goed van infini3 die is sinds kort ook met deze vereniging in zee gegaan.

5

Klopt!
Ik ben vorige week ook al eens langs gegaan in zijn winkel, mooi materiaal!